دو گل کاوانی یونایتد را به پیروزی در ساوتهمپتون القا می کند – فوتبال

ادینسون کاوانی بازیکن تعویضی در نیمه دوم یک کلاس مستر برگزار کرد و دو گل به ثمر رساند و یک گل دیگر به ثمر رساند که منچستر یونایتد با دو گل اختلاف دو گل زد و یکشنبه ساوتهمپتون را با نتیجه 3-2 شکست داد.

یونایتد وقت خود را در وقت استراحت سپری کرد و جیمز وارد-پرووز از ساوتهمپتون آماده بود تا پس از تنظیم رقیب جان بدنارک ، تیترهای خبری را تنگ کند و سپس یک ضربه آزاد عالی و عالی را به ثمر برساند.

اما کاوانی اروگوئه ای نشان داد که چرا یونایتد او را در اکتبر با پاری سن ژرمن به خدمت گرفت و در نیمه دوم با تأثیر ویرانگر جایگزین میسون گرینوود شد.

او برونو فرناندز را به مدت یک ساعت انتخاب کرد تا یونایتد را به بازی برگرداند ، سپس در دقیقه 74 به کنار دروازه رفت و سرانجام با خم شدن به گل برنده در دقیقه 92 ، هشتمین برد پیاپی لیگ را به دست آورد.

یونایتد به اولین تیم تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که پشت سر گذاشت و در چهار بازی متوالی خارج از خانه پیروز شد و آنها باید از کاوانی برای چرخش شدید در ساحل جنوبی تشکر می کردند.

اوله گونار سولسکر ، سرمربی یونایتد در مورد کاوانی گفت: “البته تأثیر زیادی.” “او همیشه در حال حرکت است ، او می خواهد در مقابل شما بایستد و من از او بسیار خوشحالم.

“گرسنگی او برای پایان کار کلید یک مهاجم مرکزی است. گاهی اوقات درد می کند ، و گاهی اوقات این کار را نمی کند ، اما برای کشتن ، باید آنجا باشی. “

شاگردان Solsker بد بازی نکردند ، اما با دو امتیاز با کیفیت Ward Prawes ، یکی از کشنده ترین نمایشگاه داران انگلیس ، لغو شدند.

Ward Praws با سرعت و دقت به کرنرهای صف آرایی کرد تا بدنارک در دقیقه 23 از کنار دیوید دی خیا عبور کند. سپس 10 دقیقه بعد او از روی نقطه پنالتی دروازه بان اسپانیایی را که به یک میله نزدیک نفوذ کرد ، زمین زد.

De Gea در حالی که می خواست یک ضربه ایستگاهی بگیرد ، میله را زد و دیگر نتوانست پس از وقفه بازی را ادامه دهد که جای او را دین هندرسون گرفت.

اما این ورود کاوانی بود که به نکته اصلی تبدیل شد.

در ابتدا کاوانی با تعویض کفش به آرامی به زمین می رفت اما وقتی به زمین می آمد ، یونایتد هر وقت حمله می کرد خطرناک به نظر می رسید.

پاس او به فرناندز دقیق و دقیق بود و پرتغالی ها موفق شدند از کنار الکس مک کارتی شوت بزنند که اندکی پس از برتری ساوتهمپتون در نیمه اول یک دفع عالی انجام داد.

کاوانی نزدیک بود که ضربه سر او از روی پاس آرون ون بیساکی به گل برسد اما او در دقیقه 16 آماده بود تا ضربه برگشتی فرناندز را با ضربه سر مک کارتی دفع کند.

ساوتهمپتون انتظار داشت که یونایتد مسلط باشد ، اما کاوانی کار را تمام نکرده بود و قبل از مدفون شدن زیر هم تیمی های خود ، در وقت استراحت خم شد تا به پاس کم پاس مارکوس راشفورد برود.

یونایتد با یک پیروزی نیمه اول جدول را از آن خود کرد و با 16 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و یک امتیاز عقبتر از ساوتهمپتون بود که هفت بازی در لیگ بدون شکست خود را پشت سر گذاشت.