لالیگا: رئال مصدومیت عضله ران را به دلیل خطر عدن تایید کرد

اخیراً نشان داده شده است که Eden Hazard از نظر ویروس کرونا مثبت است.© خبرگزاری فرانسه


ادن هازارد ، مهاجم رئال مادرید پس از اینکه باشگاه روز دوشنبه تأیید کرد که او در نتیجه شکست “آلاوز” در آخر هفته از ناحیه ران از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده است ، با یک طلسم دیگر روبرو شده است. تیم ملی بلژیک پس از 28 دقیقه حضور در خانه مقابل آلاوس در خانه 2-1 تعویض شد ، زیرا رئال مادرید در این فصل برای سومین بار در لالیگا شکست خورد. در بیانیه این باشگاه آمده است که هازارد از ناحیه عضله چهار سر ران راست آسیب دیده است و “بهبودی بیشتر ارزیابی خواهد شد.”

بوق تجاری

رئال تاریخ بازگشت هازارد را مشخص نکرد اما رسانه های محلی گزارش دادند که وی می تواند حداقل برای دو هفته اخراج شود.

به نظر می رسید که هازارد مدافع آلاوس را در حالی که پس از شوت توپ را به آن نقطه هدایت می کرد ، گرفتار کرد و چند دقیقه بعد در حالی که دستانش را روی زانوهایش قرار داده بود با گریماس شلیک شد.

زین الدین زیدان ، مربی رئال مادرید در ابتدا اظهار داشت که این فقط یک “ضربه ساده” است که بر اساس بررسی های دریافت شده در آن زمان از آذر صورت گرفته است.

این بازیکن 29 ساله از سال گذشته که به چلسی پیوست با پرداخت 100 میلیون یورو (119.6 میلیون دلار) فقط در 28 بازی از 65 بازی خود در رئال به میدان رفته است.

بلند شده

او شروع این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و سپس در 7 نوامبر ثابت شد که مثبت است.

چهره واقعی دونتسک “ماینر” در اوکراین در لیگ قهرمانان در روز سه شنبه ، دانستن اینکه این پیروزی باعث صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله