دوون کانوی، ستاره CSK، پس از سروصدا از کامنت “بزرگترین برد دوران حرفه ای من” رد کرد

دوون کانوی بازکننده با الهام از ایفای نقشی حیاتی در پیروزی چنای سوپر کینگز بر گجرات تایتانز در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023، این پیروزی را “بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای خود” توصیف کرد. اما تعداد کمی از هواداران از اظهارات ستاره نیوزیلندی در بازگشت به خانه خوشحال بودند، با توجه به اینکه او بخشی از تیمی بود که با شکست هند در فینال، قهرمان جام جهانی تست ICC شد. پس از مشاهده واکنش طرفداران، کانوی از اظهارات خود عقب نشینی کرد و پیروزی IPL را بزرگترین پیروزی خود در فرمت T20 خواند.

“من باید مدت زیادی صبر می کردم، بسیار عصبی بودم، اما روتو (گایکواد) و من برنامه ریزی کردیم که چگونه ادامه دهیم. شخصا این بزرگترین پیروزی دوران حرفه ای من است. فینال IPL نمی تواند بزرگتر از این باشد. با تشکر فراوان از مایک هاسی، چپ‌گرای دیگر. خوب است که در کفش او باشم.”

کانوی در گفتگو با RNZ گفت که فینال مسابقات قهرمانی آزمون برای او خاص بود. با این حال، در دوران حرفه ای خود در T20، پیروزی CSK در فینال IPL 2023 تنها برجسته برای او است.

فکر می‌کنم این بهترین برد T20 در دوران حرفه‌ای من است، نمی‌توانم بگویم این بهترین برد من است. اما قطعا بهترین برد یا دستاورد T20 در دوران حرفه‌ای من است.»
“من فکر می کنم فینال مسابقات قهرمانی تست برای پیروزی در آن برای نیوزیلند قطعا بسیار بسیار خاص بود.”

کانوی در توضیح بیشتر شادی ناشی از کسب عنوان IPL با CSK گفت که احساس کردن فشار انتظارات و در نهایت ارائه آنچه که تیم از او انتظار داشت بسیار عالی بود.

او گفت: “این یک تجربه عالی بود، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در پایان لیگ برتر سال گذشته چند بازی انجام دادم، بنابراین احساس کردم که چگونه بود، تیم چه فشاری از من به عنوان یک ضربه زن درجه یک انتظار داشت.” RNZ.

«دریافت چنین حمایتی [to open] از اولین بازی در طول این کمپین قطعاً به من کمک کرد تا بهترین عملکردم را داشته باشم و در طول تورنمنت شتاب ایجاد کنم.”

کانوی با 672 دوش از 16 مسابقه، میانگین بیش از 50 مسابقه و نرخ ضربه نزدیک به 140 مسابقه را به عنوان سومین دونده برتر به پایان رساند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله