انگلیس «شخصیت‌های خودخواه زیادی را بازی کرد…»: افشاگری تند یک ستاره سابق

استیو هارمیسون، ملی پوش سابق انگلیس اشاره کرد که تعداد کمی از بازیکنان ارشد تیم در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 به روحیه تیمی کمکی نکردند، اما همه چیز در طول سری Ashes در سال 2005 تغییر کرد که میزبان 2-1 برنده شد. هارمیسون که بخشی از تیم سال 2005 بود، در پاسخ به ارزیابی جیسون گیلسپی استرالیایی سابق مبنی بر اینکه تغییرات بزرگی را در تیم انگلیس در جریان بازی های خاکستر 2005 دیده است، گفت: “تفاوت بین سال های 2003، 2001 و 1999، 1997.” در سال 2005 ما یک تیم بودیم.”

گیلسپی اظهار داشت که در بازی های قبلی بین دو تیم هرگز چنین رفاقتی را در تیم انگلیس ندیده است.

گیلسپی روز پنجشنبه به رادیو Sen گفت: “من متوجه تفاوت بزرگی در تیم انگلیس در Ashes 2005 شدم… ما قبلاً هرگز چنین چیزی را به عنوان یک تیم استرالیا تجربه نکرده بودیم.”

“انگلیس معمولاً به صورت جهشی یا جهشی به زمین می آید… (اما این بار) واقعاً قابل توجه بود که به محض اینکه داوران از آنجا بیرون آمدند (کاپیتان انگلیس) مایکل وان مستقیماً آنجا بود، همه مستقیماً آنجا بودند. چت سریع، و سپس آنها به معنای واقعی کلمه به سمت موقعیت های خود می دویدند، توپ گیر در حال دویدن بود و کلاه خود را به داور می داد، و قبل از اینکه خفاش های ما نیمه روی زمین باشند، کل تیم انگلیس آماده بازی بودند، آماده تکان دادن. اضافه.

هارمیسون، 44 ساله، که 63 تست را با 226 ویکت بازی کرد، گفت که تعداد کمی از بازیکنان “خودخواه” به فرهنگ ضعیف در انگلستان کمک کرده اند.

ما به عنوان یک تیم رشد کردیم، به عنوان یک تیم بازی کردیم و به عنوان یک تیم خارج از زمین بازی کردیم (در سال 2005). هارمیسون گفت: در سال های 1997، 2001، 2003/04، شما شخصیت های خودخواه زیادی داشتید که برای انگلیس بازی می کردند.

برخی از بازیکنان بزرگ کریکت، اشتباه نکنید… اما اگر نگاه کنید – و من مشکلی برای گفتن این موضوع ندارم – مانند ناصر (حسین)، آترز (مایکل آترتون)، تورپی (گراهام تورپ))، کورکی ( هارمیسون افزود: دومینیک کورک)، دارن گوف، اندی کادوک، گروهی از افراد بودند که همه با هم به عنوان یک تیم بازی کردند و در سال 2005 ما یک تیم بودیم.

هارمیسون اضافه کرد که اگرچه کریکت‌بازان استرالیایی ممکن است اختلافات خود را داشته باشند، اما برای منافع بیشتر تیم کنار گذاشته شدند.

با نگاهی به (تیم استرالیا)، بچه های شما یک تیم بودند. ممکن است شما اختلافاتی داشته باشید، اما ما هرگز (در هیچ یک از آنها) گرفتار نشدیم.” حسین و آترتون که 211 تست را با هم بازی کردند، قبل از اینکه وان در سال 2003 کاپیتان شود، هدایت انگلیس را بر عهده داشتند و در سال 2005 برنده Ashes شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله