در مورد فرم ضعیف روهیت شرما، پیام صادقانه راوی شاستری “مهم نیست که کی هستی”

سرمربی اسبق هند راوی شاستری معتقد است که حجم کاری روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی (MI) در سال های اخیر “دوبرابر” شده است و گفت که فرم ضعیف با خفاش بر کاپیتانی روهیت نیز تاثیر گذاشته است. روهیت موفق‌ترین کاپیتان در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) است که در سال‌های 2013، 2015، 2017، 2019 و 2020 موفق‌ترین کاپیتان لیگ برتر هند (IPL) را به دست آورده است. با این حال، آنها یکی از بدترین فصل های خود را در سال گذشته پشت سر گذاشتند و تنها با چهار برد از 14 بازی در انتهای جدول قرار گرفتند. آنها قبل از کسب یک جفت برد، دو بازی اول فصل خود را نیز حذف کردند. آنها اکنون در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند.

شاستری موافقت کرد که عدم فرم با خفاش بر وضعیت کاپیتانی روهیت نیز تأثیر گذاشته است.

وقتی شروع به وارد شدن به محوطه ارغوانی می‌کنید که در آن دوها گل می‌زنید، کار کاپیتان بسیار آسان‌تر می‌شود، زبان بدن در زمین تغییر می‌کند، انرژی در زمین با زمانی که دویدن ندارید متفاوت است. شاستری به ESPNcricinfo گفت.

فصل IPL 2023 برای روهیت، کاپیتان MI خوب پیش نمی رود، زیرا او 184 ران با 18.39 و نرخ ضربه 126.89 در ده مسابقه به ثمر رسانده است. این شامل دو اردک است.

«این جایی است که به عنوان کاپیتان، مهم‌تر است که بازی‌های شما وارد بازی شود. اکنون به دلیل مرحله حرفه ای او و نوع تیمی که دارند سخت تر است. همین تیم می تواند یک یا دو سال دیگر تیم بزرگی شود، وقتی شروع به ژل شدن کند. اما درست کردن ترکیب وظیفه کاپیتان است.”

منابعی که شما دو یا سه سال پیش در اختیار داشتید کاملاً یکسان نیست. چالش‌های یک کاپیتان می‌تواند برای او دو برابر شود. کار به عنوان کاپیتان در مقایسه با دو سال پیش که همه چیز خوب بود، آماده بود، دو برابر می‌شد. شاستری گفت و کار را انجام دهید.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله