هاکی هند تیم 20 نفره بانوان برای تور استرالیا را به رهبری ساویتا معرفی کرد.

تیم هاکی روی یخ زنان هند© AFP

هاکی هند روز دوشنبه تیم ملی 20 نفره بانوان را برای سری بازی های سه مسابقه ای استرالیا که از 18 می در آدلاید برگزار می شود، معرفی کرد. آنها همچنین دو بازی مقابل استرالیا A انجام خواهند داد. این تور بخشی از آماده سازی تیم برای بازی های آسیایی بسیار مهم در هانگژو خواهد بود. تیم هند توسط دستیار دروازه بان ساویتا هدایت خواهد شد که اخیراً جایزه بهترین بازیکن سال هاکی سال 2022 بالبیر سینگ را دریافت کرد. دیپ گریس اکا به عنوان نایب کاپیتان تیم به او کمک خواهد کرد.

بیچو دیوی هاریبام با مدافعان دیپ گریس ایکای، نیکی پرادان، ایشیکا چوداری، اودیتا و گورجیت کائور، دومین دروازه بان تیم است.

هافبک ها عبارتند از Nisha، Navyot Kaur، Monika، Salima Tete، Neha، Navneet Kaur، Sonika، Jyoti و Baljit Kaur.

خط حمله هند توسط مهاجم باتجربه واندانا کاتاریا هدایت خواهد شد که بیش از 250 بازی بین المللی انجام داده است. لارمسیامی، سانگیتا کوماری و شارمیلا دیوی به او ملحق خواهند شد.

یانکه اسکوپمن سرمربی تیم در مورد انتخاب تیم گفت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که پس از دو بلوک تمرینی فشرده دوباره در سطح بین المللی رقابت می کنیم. استرالیا حریف قدرتمندی است که دوست دارد هاکی هجومی با سرعت بازی کند.

این آزمون بزرگی برای ما خواهد بود و سعی می کنیم با حفظ خط دفاعی خود، سرعت آنها را در حمله برابر کنیم.” هند در روزهای 18، 20 و 21 می با استرالیا و 25 و 27 می با استرالیا A روبرو خواهد شد. استادیوم میت آدلاید میزبان هر پنج بازی خواهد بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله