در مورد انتقاد از فرم روهیت شارما، رقیب «MS Dhoni» ستاره سابق استرالیایی

روهیت شارما به دلیل اردک در بازی مقابل پنجاب کینگز اخراج شد© BCCI/Sportzpics

هندی‌های بمبئی که با وظیفه تعقیب بیش از 200 دویدن در دو مسابقه متوالی روبرو شدند، قدم برداشتند و موفق شدند و “رکورد” جدیدی را در لیگ T20 ثبت کردند. در حالی که سوریاکومار یاداو، ایشان کیشان و تیم دیوید به بهترین فرم بازگشته‌اند، نمی‌توان همین را در مورد روهیت شارما، کاپیتان MI گفت. هیتمن به دلیل ناکامی های مکرر در صدر رده بندی واقعا در خط شلیک قرار گرفته است. اما ستاره سابق استرالیا، تام مودی، روهیت را در نقشی شبیه به MS Dhoni می بیند که در آن قاتل نیز نقش یک مربی را بازی می کند.

این یک نگرانی است، اما من حدس می‌زنم از دیدگاه سرخپوستان بمبئی در مورد ایشان کیشان، این موضوع دیگری بود که منجر به این بازی شد (PBKS vs MI). هر دو بازکننده آسیبی ندیدند. کار کردن، کار کردن و پرواز کردن،” مودی به پخش کننده گفت پس از MI در روز چهارشنبه PBKS.

مودی شباهت هایی بین نقش های Dhoni و Rohit در فرنچایزهای مربوطه خود پیدا کرد. مانند Dhoni، مودی احساس می کند که روهیت به عنوان کاپیتان چیزهای زیادی را به میز می آورد و بنابراین عملکرد ضعیف او با خفاش آنطور که باید نگران کننده نیست.

«روهیت شارما نفر بعدی است. وقتی عمق ضربه زدن با کیفیتی را دارید که MI دارد، می توانید با فردی مانند روهیت شارما به دلیل ارزشی که او به عنوان کاپیتان برای میز به ارمغان می آورد صبور باشید. شما به ارزش MS Dhoni نگاه کنید او فقط چند خفاش داشته است و این صرفاً به این دلیل است که او به ترتیب ضربه زدن نشسته است.

ستاره سابق استرالیایی افزود: “روهیت شارما نه تنها یک ضربه زن است. او یک رهبر است، او یک ذهن آرام و موفق است. او یک قهرمان چندگانه، یک کاپیتان است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله