در حضور واکسن COVID-19: Kiren Ridge به ورزشکاران المپیکی اولویت داده می شود


وزیر ورزش كیرن ریججو روز یكشنبه گفت كه در صورت در دسترس بودن واكسن برای COVID-19 ، ورزشكاران و كارمندان پشتیبانی مربوط به المپیك در اولویت خواهند بود. ریج همچنین گفت كه انتظار می رود این كشور بزرگترین گروه ورزشكاران جهان را اعزام كند توکیو ، 23 ژوئیه تا 8 آگوست سال آینده برنامه ریزی شده است. ریججو پس از اعلام اظهار داشت: “خواه المپیک توکیو باشد و یا هر رویداد بزرگی ، اولویت با ورزشکارانی است که در المپیک کار می کنند و همچنین کارکنان (پشتیبانی)”. نیمه ماراتن ایرتل دهلی.

بوق تجاری

“به ورزشکاران ما یک مزیت داده می شود و ما این کار را با وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

وی افزود: “ما اطمینان خواهیم داد كه همه شركت كنندگان و سازمان دهندگان بین المللی به تمام سازوكارها برای اطمینان از ایمنی و امنیت خود توجه لازم را دارند.”

وزیر اظهار داشت که می خواهد در ماه های آینده رویدادهای ملی و بین المللی جدیدی برگزار شود ، زیرا مسابقات مقدماتی المپیک برگزار می شود.

“مسابقات مقدماتی المپیک برگزار خواهد شد. بنابراین من می خواهم اکنون مسابقات ورزشی بیشتری با تمام تدابیر امنیتی برگزار شود.

“من قبلاً به فدراسیون ملی ورزش و IOA گفته ام كه ​​درباره برنامه های مختلف ملی و بین المللی در هند بحث كنند. و ما پشتیبانی كامل می كنیم.

“من فکر می کنم این دوره محاصره به پایان رسیده است ، ما با رویدادهای ورزشی شروع می کنیم. نیمه ماراتن دهلی به یک رویداد بین المللی بسیار مهم تبدیل شده است. و از دولت دهلی و وزارت ورزش پشتیبانی می شود ، ما به طور کامل از این رویداد و هر ورزش دیگر حمایت می کنیم. رویداد.” او گفت.

وزیر ورزش همچنین گفت که قوانین قرنطینه برای رویدادهای بین المللی در هند آرام می شود.

“حتی برخی از رویدادهای بین المللی که در هند اتفاق خواهد افتاد ، ما می خواهیم قرنطینه را شل کنیم اما با پیروی از قوانین و زیر پا نهادن قوانین. ما فرصت های بیشتری را فراهم خواهیم کرد.

“وقتی بازیکنان بین المللی به مدت 14 روز قرنطینه می شوند ، برگزارکنندگان برایشان سخت است که برنامه هایی را ترتیب دهند. اگر بخواهید 14 روز در هند ورزشکار بگذارید ، کسی نمی آید. بنابراین ما باید این موارد را مدیریت کنیم تا بتوانیم از ورزشکاران بین المللی که می آیند حمایت کنیم. به هند و همچنین بازیکنان خودمان ، “ریج اضافه کرد.

وی همچنین گفت كه هند بزرگترین گروه ورزشكاران تاریخ را به المپیك توكیو اعزام خواهد كرد و تاكنون بیش از 100 نفر صلاحیت خود را اعلام كرده اند.

بلند شده

وی در مورد ADHM گفت: “این یک پیشرفت مهم است ، اولین رویداد ورزشی در فضای عمومی است که از تمام پروتکل های ایمنی شغلی پشتیبانی می کند. من به یک برگزار کننده نیمه ماراتن Airtel دهلی با یک اتفاق فوق العاده تبریک می گویم.

“قهرمانان جهان ، دارندگان رکورد جهانی شرکت کردند و بهترین دونده های بین المللی در اینجا حضور دارند. همچنین رکورد هند توسط آویناش سیبل شکسته شد و سایر همکارانش عملکرد بسیار خوبی داشتند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله