نیوزیلند در برابر West India: کلاه ایمنی Kieron Pollard هنگامی که گلن فیلیپس در سری T20I نیوزلند را ناک اوت می کند ، هل می دهد


کیران پولارد ، کاپیتان هند غربی ، تیم خود را به عدم رعایت استانداردهای بین المللی در روز یکشنبه متهم کرد ، زیرا نیوزیلند دومین تورنمنت بین المللی Twenty20 را برای 72 مسابقه در قرن رکورد گذشته توسط گلن فیلیپس به دست آورد. نیوزیلند پس از برنده شدن در بازی افتتاحیه جمعه با پنج ویکت در حالی که فیلیپس یک کلاس مستربین را انجام داد ، این مجموعه را با یک بازی ذخیره شده در Mount Maunganui به پایان رساند. وقتی نیوزلند یک ماموت 238 را روی سه قرار داد و سپس هند غربی 166 را به 166 محدود کرد ، در حالی که کین ویلیامسون ، کاپیتان منظم کین ویلیامسون ، روی دادگاه های آینده تمرکز دارد ، به طرف Twenty20 فراخوانده شد ، در حالی که نیوزلند ماموت 238 را روی سه قرار داد ، هشت شش و 10 چهار دست را غارت کرد.

بوق تجاری

“شما هرگز نمی دانید که فرصت بعدی چه فرصتی خواهد یافت و من در این مسیر گام برداشته ام: … بیایید تا آنجا که ممکن است با قدرت وارد شویم. من می دانم که می توانم این کار را انجام دهم. ”فیلیپس گفت.

این جوان 23 ساله ، که در آفریقای جنوبی متولد شد اما در سن 5 سالگی به نیوزیلند نقل مکان کرد ، فقط 46 زایمان را انجام داد تا به قرن خود برسد ، 10مین سرعت در بین بیست و دوازده بین المللی و یک توپ سریع تر از رکورد قبلی نیویورک. کالین مونرو از زلاند.

فیلیپس در خارج از فصل در کارائیب در نیوزیلند بازی می کند و گفت که شناخت حمله در غرب هند بسیار مفید است.

فیلیپس ، که همچنین دو جلب کرد و حریف آندره فلچر را به پایان رساند ، گفت: “البته ، این ارتباط زیادی با نحوه عملکرد من در اینجا دارد. شما با اعتماد به نفس بیشتری در برابر بچه هایی که قبلاً با آنها بازی کرده اید وارد می شوید.” نمایشگر همه جانبه درخشان.

– “این تفکر ماست” –

تیم ساوتی ، جاسوس نیوزیلندی ، عملکرد فیلیپس را “باورنکردنی” خواند و افزود که دو مورد وی ، یکی شیرجه کامل در مرز و یک حرکت تند ، نشان داد “او این فاکتور X را دارد”.

اما در حالی که فیلیپس به همراه دون کانوی ، که 85 پیروزی بدون شکست را پشت سر گذاشت ، با اطمینان بازی نیوزلند را واگذار کردند ، کاپیتان رقیب پولارد همچنان در حال جوشیدن بود.

پولارد پس از پیروزی در تساوی و اعزام نیوزیلند به خفاش در زیر آسمانی ابری ، معتقد بود که هند غربی زمانی که سیاهپوشان برای دو نفر به اواسط 84 رسید ، حکومت می کرد.

پولارد گفت: “اما ما بین 10 تا 15 به گونه ای در آنجا شکست خوردیم.”

“از نظر انرژی و احساسات و سهل انگاری در زمین ، این استانداردی نیست که بخواهیم برای خود تعیین کنیم و استانداردی نیست که بخواهیم کریکت بین المللی را ببینیم.

“من فکر می کنم این یک نگرش است و فکر می کنم روحیه ماست.

بالا رفته

“اگر ما در مسابقات کمی بیشتر دوام می آوردیم ، سعی کنیم خسارت را به 200 ، 190 یا حدود آن محدود کنیم ، ما برای این چالش بودیم ، اما بعد از آن دهم ما هشت گل عقب بودیم و او فقط از آنجا به گلابی رفت.”

فیلیپس و کانوی 184 را برای سومین هدف نیوزیلند در نظر گرفتند و بهترین همکاری در هند غربی 34 بین پولارد (28) و شیمرون هتمایر (25) بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله