خواننده آشیل ساچدوا در 7 دسامبر در جیپور با تانیا گولا گره خواهد زد – موسیقی

خواننده آشیل ساخدوا ، معروف به خاطر بازدیدهایش از فیلم هایی مانند “بدرینات کی دولهانیا” ، “بادهای هو” و “کبیر سینگ” ، آماده ازدواج با دوست دختر دیرینه خود تانیا گولا در یک مراسم خصوصی در جیپور است. عروسی قرار است در 7 دسامبر برگزار شود و طبق قوانین Covid 19 برگزار می شود.

روز دوشنبه ، خواننده عکس هایی از مراسم “راک” را به اشتراک گذاشت. بسیاری از دوستان صنعت وی ، از جمله بازیگر Vikrant Massey و تهیه کننده Ekta Kapoor ، به او تبریک گفتند. ویکرانت نوشت: “به شما تبریک می گویم. من برای شما وtanyagulla بهترین چیزهای زندگی را آرزو می کنم. تن عشق. “مشتک شیخ روزنامه نگار و نویسنده مشهور سینما نوشت:” مبارک هو “.

ساموده هاولی زیبا در جیپور – انتخابی برای عروسی. وی در اظهارات خود خاطرنشان كرد كه لیست مهمانان اولیه 200 نفر بود ، اما به دلیل همه گیر شدن بیماری مجبور شدند 120 نفر را كاهش دهند. وی گفت: “کاش مجبور نشدم دعوت بسیاری از افراد را لغو کنم. من مجبور شدم از اقوام و برادران موسیقی به اقوام ، دوستان و همسنگران دور خود نه بگویم. اوایل ما قصد داشتیم بیش از 200 نفر را دعوت کنیم ، اما به 120 نفر رسیدیم. اما من مطمئن هستم که با خانواده و نزدیکترین دوستانم یک عروسی برگزار می شود. اگر سال آینده اوضاع بهتر شود ، من مایلم یک بار دیگر برای کسانی که اکنون نمی توانند در آن شرکت کنند ، جشنی ترتیب دهند. “علاوه بر این ، هر مهمان دو روز قبل از شروع ویژگی ها ، در آزمون Covid 19 شرکت می کند.

طبق گزارش تایمز هند ، مراسم mehendi و کوکتل در تاریخ 6 دسامبر برگزار می شود. با توجه به همه گیری ، این دو نفر حتی به تعویق انداختن عروسی فکر می کردند اما خانواده های آنها مخالف این ایده بودند. در این گزارش ، این خواننده نقل می کند: “در ابتدا ، ما فکر می کردیم که تاریخ عروسی را به ابتدای سال آینده منتقل کنیم ، اما تا سپتامبر تا اکتبر هیچ تاریخی وجود ندارد. والدین نمی خواستند که ما آنقدر صبر کنیم. اگر سال آینده اوضاع بهتر شود ، می توانیم برای افرادی از برادری موسیقی و خانواده بزرگ من جشنی برگزار کنیم. ”

داستان عاشقانه آشیل و تانیا چیزی جز یک عاشقانه از بالیوود نیست. شش سال پیش ، پس از شرکت در یکی از کنسرت های آشیل ، تانیا 19 ساله اعلام کرد که با آشیل ازدواج خواهد کرد. در این بیانیه ، این خواننده گفت: “تانیا شش سال پیش در حالی که فقط 19 سال داشت به كنسرت من آمد. او برای اولین بار من را دید و به مادرش گفت كه وقتی بزرگ شد می خواهد با من ازدواج كند. بعد از كنسرت من مادرش آمد بعد از آن با هم دوست شدیم. “

همچنین بخوانید: آدیتیا نارایان می گوید به زودی به همراه همسرش شوتا آگروال به آپارتمانی برای 5 تاج مهاجرت می کند: “من سالها پس انداز کرده ام”

آشیل در مورد رابطه آنها گفت: “او من و خارج از کشور را می شناسد. ما در پنج شش سال گذشته دوست صمیمی بوده ایم. زمانی بود که ما با هم صحبت نمی کردیم در آن زمان ، من نمی دانستم که روزی با دختری ازدواج می کنم که می خواهد با من ازدواج کند. مثل یک افسانه است. رویای تانیا در حال تحقق است و من بسیار خوشحالم که توانستم آن را به او بدهم (با خنده). و خوشحالم که با او ازدواج کردم. “

دنبال کردن htshowbiz بیشتر