حادثه در کاوانی نشان می دهد که بازیکنان به آموزش اضافی نیاز دارند: اوله گونار سولسکر – فوتبال

سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسکر ، از تصمیم اتحادیه فوتبال در مورد بررسی استفاده ادیسون کاوانی از اصطلاح “سیاه” اسپانیایی در یک پست در شبکه های اجتماعی حمایت کرد و گفت که دریافت اطلاعات مربوط به تبعیض برای فوتبالیست های انگلیسی مهم است.

کاوانی پس از دو بار پیروزی 3-2 یونایتد در ساوتهمپتون در روز یکشنبه ، به دلیل محتوای پیامی که برای اینستاگرام استوریز ارسال کرد ، عذرخواهی کرد و گفت که این پیام به عنوان یک سلام خوب برای یک دوست در نظر گرفته شده و افزود که او نژادپرستی است.

اتحادیه فوتبال انگلیس از کاوانی خواست تا در مورد کاربرد این اصطلاح منتشر شده توسط وی توضیح دهد و سولسکر گفت که این باشگاه از مهاجم در آنچه مدیر یونایتد “یکی از آن شرایط ناخوشایند” خواند حمایت خواهد کرد. سولسکر روز سه شنبه گفت: “این به تازگی وارد کشور شده و در اروگوئه (این اصطلاح) متفاوت از اینجا استفاده می شود.”

“ما از او حمایت خواهیم کرد ، اما از FA حمایت می کنیم. مهم است که FA از او خواسته است توضیح دهد و این برای همه قابل مشاهده است. ما می خواهیم در مبارزه با تبعیض علیه همه مشارکت داشته باشیم. “گری نویل ، مدافع سابق ایالات متحده ، کارشناس تلویزیون انگلیس ، شک دارد که چرا هیچ سیستمی برای آموزش بازیکنان – به ویژه کسانی که از کشورهای مختلف می آیند – در مورد تنوع و فراگیری وجود ندارد.

نویل گفت: “ما كلمات” آموزش “را می شنویم ،” آموزش “را می شنویم ،” و فوتبال هنوز قادر به تهیه برنامه درسی برای بازیکنان ، اعضا و هواداران خود نیست ، كه الزامی است. “سولسكر موافقت كرد.

وی گفت: “شاید همه بازیکنانی كه از فرهنگهای مختلف آمده اند باید تحصیل كرده باشند” و من مطمئن هستم كه ادینسون به سختی آموخته است. در آستانه بازی یونایتد برابر پاری سن ژرمن – باشگاه فرانسوی که او هفت سال را در آن گذراند و رکورددار 200 رکورد 200 بازی در 301 بازی است – در لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه.

کاوانی ممکن است پس از از دست دادن جایگاه تیمی در فصل گذشته پس از ورود مائورو ایکاردی ، حق خود را برای اثبات PSG احساس کند ، که منجر به امتناع وی از تمدید قرارداد برای مدت دو ماه می شود تا به او اجازه دهد در تاخیر همه گیری شرکت کند. فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته. پی اس جی با شکست در برابر بایرن مونیخ به فینال رسید.

سولسکر گفت: “این روی او تأثیر ذهنی خواهد گذاشت و از آنچه می دانیم به او انرژی خواهد داد.” “او آماده خواهد بود. او بسیار حرفه ای ، باتجربه است. او روی فکر خود کار خواهد کرد.

“همین مسئله در مورد FA نیز صدق می کند. او درسی آموخته است – این ممکن است روی او تأثیر بگذارد ، اما وقتی بازی شروع می شود مجبور است آن را کنار بگذارد. بهترین بازیکنان ، آنها می توانند مشکلات یا افکار دیگر خود را برای مدتی بردارند و در صورت لزوم رفتار کنند. ” گل در سه بازی گذشته در لیگ ، همه از روی نیمکت – بلکه در تمرینات ، جایی که سولسکر می گوید مهاجم 33 ساله “بسیار حرفه ای ، بسیار دقیق است.” کاوانی ممکن است خیلی تلاش کند تا به هم تیمی های جدید نزدیک شود.

سولسکر با لبخند گفت: “من از توجه او به جزئیات و همه چیز تحت تأثیر قرار گرفتم – به جز پارکینگ.”

“او گاهی اوقات خیلی نزدیک به برخی از بازیکنان و کادر مربیان است.” “یونایتد” پس از چهار دور در گروه H با اختلاف سه امتیاز “PSG” و “لایپزیگ” را پیش رو دارد و به مرحله حذفی صعود می کند و روز چهارشنبه در “اولدترافورد” شکست نخورد.