رئیس بانوان “بزرگ باش”: رئیس BBL می گوید: بازیکنان مغروری که در مبارزه با نژادپرستی پیشگام هستند


آلیستر دابسون ، رئیس لیگ بیگ باش (BBL) ، روز سه شنبه از همه بازیکنانی که در لیگ زنان بزرگ باش (WBBL) شرکت کردند ، به خاطر موقعیت پیشرو در مبارزه با نژادپرستی تشکر کرد. دابسون گفت: “من همچنین بازیکنان را به دلیل پیشگامی در مبارزه با نژادپرستی ، زانو زدن در حمایت از جنبش زندگی سیاه و شرکت در ابتکاراتی که مردم بومی و تنگه تورس را مورد تکریم و تجلیل قرار می دهند ، تحسین می کنم.” عرضه رسمی بازی کریکت استرالیا.

بوق تجاری

وقتی این تیم ستارگان ملبورن را در فینال مسابقات شکست داد ، فصل 22-22-2020 WBBL با پیروزی سیدنی تندر برنده شد.

در فصل ششم و مانند هیچ یک از دیگر مسابقات ، WBBL در یکی از به یادماندنی ترین مسابقات تاکنون به اوج جدیدی دست یافت. بهترین بازیکنان از سراسر جهان در WBBL Village یاغی همراه با بهترین کریکت کش های داخلی در استرالیا گرد هم آمدند و یک دوره 59 بازی کامل را در چندین مکان در سیدنی پشت سر گذاشتند.

جمعیت متلاشی شده شاهد “سیدنی تندر” بودند که برای کسب عنوان دوم WBBL زیر نور در شمال سیدنی-اوال رقابت می کردند. فینال اولین باری بود که دو قاضی زن یک فینال مهم داخلی را در استرالیا کنترل می کردند. بیش از 1 میلیون بیننده به سری نهایی WBBL پیوستند. | 06 ، که برای اولین بار در زمان روشن زیر نور پخش شد. این دومین سری مهم WBBL بعد از WBBL | بود 04 ، و فینال دومین بازی بزرگ WBBL شد و بالاترین بالاترین بازی در 7 هم رده باقی مانده است.

سوفی دیوین در اولین فصل حضور خود در ایستگاه واگن ایستگاه پرت اسکوررز جوایز Tournament Player را دریافت کرد و دارسی براون 17 ساله بولینگ 17 ساله در اولین بازی خود با یونگ گونگ اولین بازی کرد.

این داستان همچنین در زمین بازی ایجاد شد: مولی کانتری ، چرخنده ملبورن Renegades اولین بازیکنی شد که 100 ویکت WBBL گرفت و بث مونی و آلیس پری هر کدام 3000 WBBL را اجرا کردند. بیگ داوین همچنین اولین آزمایشی شد که 100 شش را زد.

بالا رفته

“WBBL | 06 یک مسابقات باورنکردنی از طرق مختلف بود ، و من به همه کسانی که این کار را انجام دادند افتخار می کنم ، از جمله بازیکنان داخلی و خارجی که وقت خود را در قرنطینه گذرانده اند ، دولت نیو ساوت ولز ، که اجازه داد این مسابقات ، شرکای مختلف پخش ما باشد ، که همچنان به دیده شدن بازی کمک می کنند و کسانی که بیش از 250 بازیکن ، خانواده و کارمندان را در WBBL Village خانه ساخته اند ، “دابسون گفت.

وی افزود: “در طول مسابقات ، ما با بازی های باورنکردنی کریکت و عملکردهای درخشان انفرادی رفتار می کردیم ، و جای تعجب نیست که طرفداران بیشتری آن را از هر زمان دیگری تماشا می کردند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله