جو برنز می گوید تورهای استرالیا فرصتی است تا اولین ضربه خود را قبل از آزمایشات در هند بگیرند


جو برنز در استرالیا روز پنجشنبه از ترس یک “تهدید بزرگ” برای ریتم های هند ، گفت که او با استفاده از بازی های سفر اولین ضربه را وارد می کند و بازدید کنندگان را روی پاهای عقب خود قرار می دهد قبل از شروع یک سری چهار مسابقه در دسامبر. 17. استرالیایی ها قبلاً با پیروزی در سری ODI غالب خود اظهاراتی کرده بودند که ضرب و شتم آنها به بولینگ های مرسوم ، مد روز هند ضربه زد. قبل از اینکه هند و استرالیا یک نبرد آزمایشی را شروع کنند ، بازدیدکنندگان باید دو بازی سه روزه مسابقات را مقابل استرالیا انجام دهند. هند A ، که متخصصان آزمون را به کار گرفته است ، از 6 دسامبر در اولین بازی سه روزه به استرالیا A می رود. مسابقه دوم این تور که قرار است از 11 دسامبر آغاز شود ، با یک توپ صورتی برگزار می شود.

بوق تجاری

“تمرکز همیشه بر تلاش برای بردن بازی ها و شروع این هفته در استرالیا A است ، این در مورد آماده سازی آمادگی های ما برای یک سری آزمایشات و همچنین قرار دادن هند بر روی پشت پا ، کاشت اولین ضربه و اطمینان از عدم تحمل آنها است. انگیزه ای برای یک سریال خارق العاده است. “برنز در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت.

برنز گفت که هند در بولینگ زیر نظر جاسپر بومری حملات ماهرانه ای انجام می دهد و آنها باید “شروع خوبی” در برابر آنها داشته باشند.

وی گفت: “این نقش درب بازكن ها است. شما همیشه آهسته دویدن ندارید. گاهی اوقات توپ هایی كه می توانید با آنها روبرو شوید و فشاری كه می توانید جذب كنید برای نتیجه گرفتن بسیار مهم هستند.”

“حمله آنها در بولینگ برای مدت طولانی با هم باقی مانده است ، بنابراین همه ما قایق های آنها را دیده ایم ، اما آنها بسیار ماهر هستند و تهدید بزرگی هستند.

“این تیمی است که نباید به راحتی آن را پذیرفت ، آنها یک لباس کلاس جهانی هستند و حمله آنها در بولینگ سهم بزرگی در آن دارد.

“ما واقعا خوب برای این بازی آماده خواهیم شد و تا آنجا كه ممكن است آماده خواهیم شد (برای آزمون در آدلاید) و مطمئن خواهیم شد كه واقعاً برای یك نبرد سخت آماده هستیم. اگر بتوانیم خوب شروع كنیم ، تا رسیدن به پیروزی در این مجموعه بسیار طول خواهد كشید.”

برنز گفت که وقت گذراندن در وسط بازیهای A به آنها کمک می کند تا در مورد بازدید کنندگان بتمن و دیگ بخار اطلاعاتی کسب کنند.

وی گفت: “بنابراین تا زمانی که به این آزمون اول برسیم ، تا آنجا که ممکن است آماده خواهیم بود.”

انتظار می رود که برنز همراه با ویلیام پوکوفسکی 22 ساله در آزمون آدلاید باز شود ، زیرا دیوید وارنر چاقوی معمولی از ناحیه کشاله ران آسیب دید.

برنز گفت که ایجاد رابطه با پوکوفسکی بسیار مهم خواهد بود زیرا آنها سال گذشته فقط یکبار در یک بازی در ساسکس با هم جنگیده بودند.

“من فرصت جنگیدن با ویل را اغلب نداشته ام. بنابراین بازی استرالیا و در آستانه آن ، قسمت مهمی از تمرینات ما به عنوان یک تیم آزمون است. هیجان انگیز است ، ویل واضح است که واقعاً در فرم خوبی است. او شایسته جایگاه خود در تیم بود. ، و من فقط مشتاقانه منتظر کار با او و بازداشت او هستم. “

این بازیکن 31 ساله که از اولین بازی اش مقابل هند در دسامبر 2014 فقط 21 تست انجام داده است ، دیر جنگ کرده است.

بهترین امتیاز وی 29 از پنج دوره حضور در شفیلد شیلد بود. وی گفت: “در هفته های گذشته من واقعاً این فرصت را داشتم كه به خلیج بایرون بروم و با مربی خفاشی خود آدام هولیاك كار كنم.”

بالا رفته

“مهمترین چیز این بود که فقط روی صبر کار کنم. بنابراین من با هزاران شمشیر روبرو شدم و فقط سعی کردم با هر توپ روبرو شوم مثل اینکه اولین توپ من است.

“اصول واقعی بازی – اگر اصول را خوب بلد باشید ، نمی توانید خیلی اشتباه کنید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله