جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش پس از مسابقه MI vs RCB: سرخپوستان بمبئی به رده سوم صعود کردند

MI RCB را با شش ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

بازی Suryakumar Yadav دلایل زیادی دارد که چرا او T20I پیشرو در جهان است زیرا ستاره هندی های بمبئی با عملکردی باورنکردنی جمعیت را مجذوب خود کرد قبل از اینکه تیمش را به پیروزی شش ویکت مقابل رویال چلنجرز بنگلور برساند. در تعقیب 200، MI روی توپ 35 توپ 83 سوریاکومار یاداو سوار شد، که توسط توپ 52 شکست ناپذیر 34 نهال وادهرا جوان پشتیبانی شد تا در 16.3 اور به هدف برسد. MI با این برد با 12 امتیاز از 11 بازی به رده سوم جدول صعود کرد. RCB به رتبه هفتم سقوط کرده است.

j13hnadg

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، که نیم قرن در بازی مقابل MI گلزنی کرد، با 576 دوش در 11 بازی در صدر فهرست برترین گلزنان قرار دارد. سه توپ گیر – محمد شامی و رشید خان از گجرات تایتانز و توشار دشپنده از چنای سوپر کینگز – هر کدام با 19 اسکال در صدر فهرست ویکت گیران قرار دارند.

سوریاکومار در تلاش هیجان انگیز خود شش شش شش و هفت چهار زد و 140 دوش برای ویکت سوم تنها در 66 توپ با وادهرا اضافه کرد. با صعود به شماره 4، Wadhera، که توسط Wanindu Hasaranga (2/53) با شانس سختی برای بازگشت به شماره 16 سقوط کرد، دومین 50 فصل خود را دنبال کرد. ضربه زن چپ دست چهار چهار و سه شش ضربه زد تا 52 توپ از 34 توپ خارج نشود.

پس از اینکه بولرهای آنها در نیمه اول بازی یک کامبک را به نمایش گذاشتند، سرخپوستان بمبئی با وجود دویدن روهیت شارما هرگز تحت فشار قرار نگرفتند.

شارما کاپیتان هندی های بمبئی تنها به مدت 7 نفر اخراج شد، اما یک شروع سریع از ایشان کیشان (42) و یک جایگاه محکم در ویکت سوم، RCB را از بازی خارج کرد.

در یک مرحله، RCB در مجموع به مجموع نزدیک می‌شد، زیرا MI برای ترمز کردن تلاش می‌کرد و این واقعیت که بازدیدکنندگان نمی‌توانستند حتی 200 نفر را نگه دارند، به آنها آسیب می‌رساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله