رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا Faf Du Plessis و Co تغییری خواهند داد؟

IPL 2023: RCB در مسابقه بعدی به مصاف MI خواهد رفت© BCCI

رویال چلنجرز بنگلور در بازی IPL 2023 روز سه شنبه در ورزشگاه وانکهد بمبئی به مصاف هندی های بمبئی خواهد رفت. در دیدار قبلی خود در این فصل، RCB با هشت ویکت پیروز شد. RCB در حال حاضر با مجموع پنج برد از 10 مسابقه در رده ششم قرار دارد. آنها با شکست هفت ویکت مقابل چنای سوپر کینگز وارد این مسابقه خواهند شد. RCB امیدوار است که سه جلوی آنها یعنی Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell در صدر قرار بگیرند، زیرا هر زمان که آنها به طور جمعی این کار را انجام داده اند، تیم عمدتاً در سمت راست نتایج بوده است.

ماهیپال لومرور در برابر دهلی کپیتالز با کیفیت 54 به ثمر رسید اما ضربه او کافی نبود زیرا RCB متحمل شکست شوکه شد و آنها را با 5 برد و همین تعداد باخت از 10 مسابقه در رده پنجم جدول امتیازی نگه داشت.

با 511 دوش، دو پلسیس تنها بت‌بازی در این فصل است که از مرز 500 دویدن عبور کرده است و RCB امیدوار است که کاپیتان آنها به همراه سایر بازیکنان حاضر در اولین ضربه‌ای که می‌زنند، بتواند مجموعاً بزرگی را بزند.

اما باید دید که آیا RCB به غیر از سه بزرگی که تا کنون در IPL کارهای سنگین را انجام داده اند، چیزهای بیشتری در قفسه خود دارند یا خیر. دینش کارتیک در این فصل با خفاش شکست خورده است و RCB نیز فاقد یک ضربه زن بزرگ در رده های میانی و پایین است.

حضور جاش هزلوود به RCB برتری در بولینگ به رهبری محمد سراج داده است که تاکنون در 10 مسابقه 15 ویکت گرفته است.

پیش بینی RCB XI در مقابل MI:فاف دو پلسیس، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، سویاش پرابهودسای، کیدار جاداو، دینش کارتیک، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، جاش هازلوود، محمد سراج.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله