تیم کریکت بنگلادش منتظر بازگشت شکیب الحسن است زیرا این محرومیت روز پنجشنبه منقضی می شود

[ad_1]


سازمان کرکت بنگلادش مشتاقانه منتظر استقبال شکیب الحسن با آغوش باز است زیرا وی روز پنجشنبه ممنوعیت سالانه نقض قوانین ضد فساد را تکمیل می کند. در تاریخ 29 اکتبر سال گذشته ، واحد مبارزه با فساد دادگاه بین المللی کیفری ، شکیبا ، به دلیل عدم گزارش چندین رویکرد فساد ، از سوی این کتابساز هندی ، ممنوعیت دو ساله با تأخیر یک ساله صادر کرد. بعداً ، طی تعاملات متعدد ، شکیب اعتراف کرد که اشتباه را به مقامات گزارش نکرده است. و محمودولا گفت که تیم کریکت بنگلادش با نفس خسته منتظر ملاقات شکیب در رختکن است.

بوق تجاری

محمودول کاپیتان T20 بنگلادش ، که روحیه عمومی برادری کریکت در کشور است ، گفت: “پسر ما در حال بازگشت به خانه است.” محمودولا به ESPN Cricinfo گفت: “ما می دانیم که شکیب بهترین بازیکن سالها در تیم کریکت بنگلادش بوده است. همه ما مشتاقانه منتظر بازگشت او به رختکن هستیم.”

وی افزود: “خوب است که بدانیم ما می توانیم او را ببینیم ، با او صحبت کنیم و با او وقت بگذاریم.” این واگن استیشن 33 ساله در حال حاضر به همراه خانواده اش در آمریکا است و انتظار می رود اوایل ماه آینده به بنگلادش بازگردد. “محمودولا” که با او کریکت بین المللی بازی می کرد ، گفت: “شکیب یک بازیکن قهرمان است. فکر نمی کنم مدت طولانی طول بکشد تا دوباره به ریتم برسد. شکیب در 13 سال گذشته

“مهمترین چیز این است که ما می توانیم خلا created ناشی از عدم حضور او را پر کنیم. او همیشه با خفاش و شمشیر سهم مهمی دارد.” منهاجول عابدین ، ​​منتخب ارشد هیئت کریکت بنگلادش (BCB) گفته است که شکیب در داخل کشور به صحنه بین المللی آورده خواهد شد.

عابدین گفت: “بهترین بازیکن ما به میادین برگشت. اکنون او باید خود را برای مسابقات داخلی آماده کند ، زیرا ما هنوز سریال های بین المللی نداریم.”

بالا رفته

وی گفت: “ما باید وضعیت جسمی او را زیر نظر داشته باشیم. بگذارید او با كریكتر خانگی شروع كند. باید به او وقت بدهیم اما او بازیكنی بسیار باتجربه است. او خودش را مجبور نخواهد كرد تا مدت طولانی به ریتم برگردد.”

عابدین اذعان کرد که بنگلادش طی سال گذشته حسرت شکیب را بسیار از دست داده است. “مطمئناً دلم برای او تنگ شده است. او یکی از بهترین واگن های استیشن در جهان است و امروزه تعداد کمی از آنها وجود دارد. ما خوش شانس هستیم که او مانند او ارزش این را دارد ، که این یک مزیت بزرگ به ما می دهد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]