شین وارن به خاطر نظرات زننده درباره بن استوکس و او به مارلون ساموئلز سیلی می زند

[ad_1]

بن استوکس و مارلون ساموئلز در فینال جام جهانی T20 2016 یک به یک بودند.© خبرگزاری فرانسه


روز چهارشنبه ، شین وارن ، ریسنده سابق استرالیا ، توسط مارلون ساموئلز به دلیل اظهارنظرهای ناخوشایند به او و بن استوکس انگلیسی ، پیروزی چند وجهی را مقابل وست هند انجام داد. پیش از این ، ساموئلز در تاریخ اینستاگرام از هر دو استوکس و وارن سو ab استفاده کرده بود. ساموئلز همچنین به رنگ پوست زرق و برق دار خود می بالد و همسر استوکس را در اظهار نظرهای خود دخیل می کند. این امر باعث خشم شدید رسانه های اجتماعی شده است. وارن سرانجام به اظهارات ساموئلز پاسخ داد و گفت بازیکن سابق وست ایندیز اصلا دوستی ندارد.

بوق تجاری

“من فقط آنچه ساموئلز ارسال کرد ارسال شد re @ benstokes38 & I. این وضعیت بسیار ناراحت کننده ای است زیرا او به وضوح به کمک جدی احتیاج دارد ، اما او هیچ دوستی ندارد و حتی هم تیمی های سابق او او را دوست ندارند وارن در توئیتر خود نوشت: فقط به این دلیل که شما یک فرد معمولی در کریکت بودید – لازم نیست که یک فرد عادی باشید. از پسرتان کمک بگیرید.

استوکس اخیراً در مورد مشکلات قرنطینه صحبت کرده است. واگن استیشن “انگلستان” و “راجستان روالز” به شوخی گفتند که حتی برای “بدترین دشمن خود” مارلون ساموئلز آرزو نمی کند.

سپس ساموئلز نظرات استوكس را خیلی جدی گرفت و از همسر استوكس نامطبوع نام برد.

بالا رفته

رقابت ساموئلز و استوکس به سال 2015 برمی گردد ، زمانی که اولین سلام انگلیسی ها را به همه جانبه فرستاد.

این دو در فینال جام جهانی 2016 بین هند وست و انگلیس در سال 2016 دوباره از هم جدا شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]