تیم ملی فوتبال زنان هند پس از محاصره COVID-1 در اول دسامبر اولین اردوی ملی را برگزار می کند


تیم بزرگسالان زنان هند پس از محاصره اجباری ویروس کرونا در گوا در اول دسامبر اولین اردوی ملی خود را برگزار می کند و با انجام اقدامات بهداشتی آماده سازی برای جام ملت های آسیا 2022 را آغاز می کند. سرمربی میمول راکی ​​30 بازیکن را به اردو فراخواند. رویداد قاره 2022 در هند برگزار می شود. برای از سرگیری آموزش تیم ، یک روش استاندارد عملیاتی (SOP) آماده شده است ، که به طور خلاصه پروتکل های متعدد COVID-19 را تنظیم می کند.

بوق تجاری

آبیشک یدوف ، مدیر تیم ملی گفت که تیم مشتاق است که در اسرع وقت به زمین برگردد.

“تیم مشتاق است که هر چه زودتر به زمین برگردد. چند ماه گذشته بی سابقه بوده است ، اما ما اقدامات محتاطانه ای را انجام می دهیم تا فوتبال هند را با هم پیش ببریم.

“جام فوتبال آسیا در بین زنان آسیایی از قبل دیده شده است و ما باید قبل از شروع مسابقات در ابتدای تمرین باشیم.”

وی تأکید کرد که ایمنی تیم در درجه اول قرار دارد.

“ما پروتکل های ایمنی را از پروتکل های تأسیس شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده ، دولت هند ؛ شاخص ورزش هند (SAI) ، تیم پزشکی ما و سایر سهامداران تشکیل داده ایم.”

SOP ، طبق دستور پزشک تیم هندی ، شروین کلانتر ، به بازیکنانی که وارد سیستم می شوند و به کارکنان پشتیبانی دستور می دهد قبل از ترک شهر خود از آزمون COVID (RT-PCR) در آزمایشگاه معتبر ICMR استفاده کنند.

اگر نتیجه آزمایش RT-PCR منفی باشد ، ممکن است با احتیاط های لازم حرکت کنند.

پس از رسیدن آنها به گوا ، آنها باید آزمایش سریع آنتی ژن (RAT) انجام دهند و در صورت منفی بودن نتیجه ، می توانند برای هفت روز قرنطینه به اتاق های خود بروند. قبل از پیوستن به آموزش ، آنها در روز 8 دوباره آزمایش می شوند.

طبق SOP ، بازسازی اردوگاه باید مطابق با توصیه های مقامات محلی باشد.

این کار باید در مراحل، با یک مرحله اولیه از یک گروه کوچک (کمتر از 10 نفر)، فعالیت های غیر تماسی در حالی که حفظ فاصله اجتماعی، قبل از حرکت به مرحله بعدی از یک گروه بزرگ (بیش از 10 نفر) از این رویداد، از جمله آموزش مسابقات ورزشی / تماس کامل.

قبل از هر تمرین باید معاینه حرارتی انجام شود و بازرسی و نظارت هفتگی اجباری است.

تمام مناطق در محل های آموزش و زندگی باید به طور منظم ضد عفونی شوند. یک گروه ویژه COVID در اردوی آموزشی در حال ایجاد است تا کلیه بازیکنان و کارکنان اردو را راهنمایی و نظارت کند.

لیست بازیکنان انتخاب شده برای اردو به شرح زیر است:

دروازه بان ها: آدیتی چاوهان ، الانگبام پانتهویی چان ، میبام لینتوینگامبی دیوی ، نارایاناسامی سومیا.

مدافعان: Esem Roja Davy ، Jabamani Tudu ، Leutongbam Ashalat Devi ، Ngangbam Suite Davy ، Rita Rani ، Sorohaib Ranjan Chan ، Michelle Margaret Castagna ، Wangham Lintaingambi Davy ، Pakpi Davi Yumlemb

مسافران: گریس Hauchnar Lalrampari، مانیشا، Nongateam Ratanbala دیوی، Sangita Bosfore، Kartika Angamutu، Sumitra کاماراج، Kashmina، Piara Xaxa.

بالا رفته

رو به جلو: Joti ، Anju Tamang ، Dangmei Grace ، Karishma Purushot Shirvoykar ، Sandhya Ranganathan ، Renu ، Joti ، Sumia Gugulot ، Haygrujam Daya Davy.

مربی ورزشی: میمول راکی

مباحث ذکر شده در این مقاله