انجمن کریکت Pondicherry مسابقات T20 را به حالت تعلیق درآورد


زیر آتش سوزی پس از اینکه كیران بدی فرماندار ستوان آنها را به اتهام ساخت و ساز غیرقانونی استادیوم بیرون كشید ، روز شنبه رهبری انجمن كریكت Pondicherry (COP) تصمیم گرفت كه مسابقات Siechem Pondicherry T20 را به طور موقت متوقف كند. SAP این تصمیم را بر اساس گزارشی که AG Shanmugavel ، رئیس املاک و مستغلات مسئول مدیریت املاک و مستغلات ارائه کرده است ، با توجه به موضوع صادر شده توسط آنها ، اتخاذ کرد. “SAP معتقد است كه فرماندار ستوان كيرن بدي نبايد نامه خود را به تاريخ 12/11/2020 منتشر كرده و از طريق شبكه هاي اجتماعي منتقل كرده باشد ، كه اين امر به اعتبار SAP و مالكين زمين لطمه زد و به هيچ يك از ما اجازه توضيح حقايق را نداد ؛ بازدید از پردیس SAP بود ، که ما طی 3 سال گذشته درخواست آن را داشتیم. “دبیر SAP V. چاندران نوشت.

بوق تجاری

اگر در سه سال گذشته این تعداد مسابقه تروفی Ranji در همان مکان برگزار شده باشد و ستوان فرماندار نیز از این موضوع آگاه است ، ما نمی توانیم درک کنیم که چرا در ده روز گذشته چنین آزمایش اسید دشمن را انجام داده ایم. ما از ستوان ارشد دعوت کرده ایم وزیر، وزیر سابق رئیس و رهبر مخالفان، رئیس مجلس قانون گذاری، تمام وزرا، تمام امکانات موجود برای حفاظت بین المللی حقوقی، واحد حقوقی سابق و اغلب دولتها دولتی در مراسم افتتاحیه شکیم پاندیچری T20 مسابقات 2020/11/11 به عنوان یکی خانواده من “، اما این یک برگردان به دلایل مرموز داد.”

در مصاحبه با ANI ، منبعی در BCCI ، که روند تحولات را رصد می کند ، گفت: “این واقعیت که 3 سال پنهان بودن غیرقانونی ها و تخلفات صورت گرفته ، به معنای قانونی بودن آنها نیست.”

بالا رفته

در حالی که Bedi از مدیر عامل CAP و Siechem Technologies P. Domodaran به دلیل ادعای ساخت غیرقانونی این استادیوم درخواست کرد ، مجمع کریکت Pondicherry Pondicherry (BPCF) نیز به Kieran Bedi ، فرماندار Pondicherry تقاضا کرد تا در مورد سو mis استفاده از بودجه تحقیق کند. هند (BCCI) به SAP در زمینه توسعه ورزش در سرزمین اتحادیه.

دبیر BPF ، G. Chandran در نامه ای که ANI به آن دسترسی داشت ، از بدی خواست كه مداخله كند و كمیته ای را برای یادگیری درمورد اقداماتی كه نشان می دهد نمایندگان CAP كارمندان Siechem Technologies هستند و كار كل انجمن را نظارت می كنند ، ترتیب دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله