تور پیشنهادی انگلیس به پاکستان به دلیل هزینه و مقرون به صرفه بازیکنان به تعویق افتاده است

تور پاکستان که توسط انگلیس ارائه شده است به دلیل هزینه و مقرون به صرفه بازیکنان به تعویق افتاده است

سردار آزمون کریکت انگلیس جو روت در آستانه آموزش© توییتر


در ماه ژانویه ، انگلیس پس از کنار گذاشتن برنامه ها به دلیل هزینه و مقرون به صرفه ، برای یک سری محدود به پاکستان سفر نخواهد کرد. قرار است این تور به سپتامبر یا اکتبر سال آینده موکول شود. بازیکنان اصلی توپ سفید انگلیس آماده شرکت در لیگ بزرگ باشا (BBL) هستند. وقتی تیم انگلیس قرار است در ژانویه سال آینده سریالی با طولانی ترین قالب بازی در سریلانکا و هند داشته باشد ، احتمال ارسال معادل تیم C به پاکستان برای اولین تور رسمی پس از 15 سال وجود دارد. .

بوق تجاری

طبق ESPNcricinfo ، واضح است که هر دو هیئت مدیره توافق کردند که چنین پرونده ای تاریخی تیم کامل انگلیس را توجیه می کند.

اوایل ماه اوت ، پاکستان برای یک سری آزمایش سه مسابقه ای و همین تعداد T20I از انگلیس بازدید کرد. انگلیس در سری تست ها برنده شد و سری T20I با نتیجه 1-1 بازی شد.

ESPNcricinfo گزارش داد آخرین بار انگلیس در سال 2005 به پاکستان سفر کرده بود و از قبل قرار بود که یک سری آزمایش در سال 2022 برگزار شود ، اما هیئت کریکت پاکستان (PCB) ابراز تمایل کرده است که یک بازدید سریعتر از پشتیبانی بانک مرکزی اروپا برای بازگشت کریکت بین المللی به کشور داشته باشد.

در همین حال در انگلیس یک سریال در آفریقای جنوبی برنامه ریزی شده است. همه مسابقات در یک محیط بیولوژیکی امن در کیپ غربی و همچنین در نیولندز و پارک بلند برگزار می شود.

بالا رفته

این سریال قرار است از 27 نوامبر آغاز شود و این اولین سریال در آفریقای جنوبی از زمان بسته شدن این کشور در ماه مارس خواهد بود.

همچنین این اولین سری خواهد بود که تیم مردان آفریقای جنوبی بیش از هفت ماه برگزار کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله