نواک جوکوویچ “برای تنیس” Open Open استرالیا را می خواهد


نواک جوکوویچ روز دوشنبه گفت که امیدوار است مسابقات استرالیا آزاد “بخاطر تنیس” پیش برود ، اذعان کرد که این ورزش با آماده شدن برای فصل 2021 دوران سختی را پشت سر می گذارد. اولین بار در جهان که در پایان فصل در فینال ATP در لندن بازی می کند ، توسط ویروس کرونا کاهش یافته است ، اما یک کمپین جدید باید فقط در هفت هفته آغاز شود. تنیس استرالیا در اوایل روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد بسیاری از رویدادهای گرمایش Open Australian را به ویکتوریا منتقل کند ، اما از نخست وزیر ایالات متحده اخطار مستقیم دریافت کرد که هر رویدادی را که خطر از سرگیری بحران Covid-19 در ملبورن را از بین ببرد ، از بین خواهد برد.

بوق تجاری

طبق این برنامه ، مسابقات که در ابتدا در سیدنی ، بریزبن ، پرت ، هوبارت ، آدلاید و کانبرا برنامه ریزی شده بودند ، قبل از مسابقات آزاد در پارک ملبورن از 18 تا 31 ژانویه در ویکتوریا برگزار می شود.

مدیر مسابقات کریگ تایلی گفت این اقدام به این دلیل انجام شده است که محدودیت ویروس به این معنی است که دولت های ایالتی نمی توانند تضمین کنند بازیکنان خارجی که در خارج از ویکتوریا گرم می شوند می توانند برای گرند اسلم به صورت رایگان به ملبورن سفر کنند.

وی به روزنامه هرالد سان در ملبورن گفت: “اکنون هیچ خطری وجود ندارد که Open Open استرالیا بدون حضور همه (همه بازیکنان) در ویکتوریا پیش برود و ما قبلاً این ضمانت را نداشتیم.”

اما نخست وزیر ویکتوریا ، دان اندروز گفت که این برنامه ها “انجام نشده است” ، خصوصاً از آنجا که ملبورن اخیراً از محاصره ماهانه برای از بین بردن موج دوم Covid-19 خارج شده است.

جوکوویچ ، که در بازی افتتاحیه در O2 Arena لندن ، دیگو شوارتزمن ، اولین بازیکن آرژانتین با نتیجه 6-3 ، 6-2 را شکست داد ، گفت که “در مورد ادامه مسابقات” شک زیادی نکرد “.

صرب که هشت بار برنده فصل باز گرند اسلم و قهرمان پادشاهی است ، افزود: “من می خواهم در استرالیا ، اوپن استرالیا بازی کنم.”

“من قبلاً در مورد ATP Cup و تورنمنت مطمئن نیستم زیرا بدیهی است که شما باید از قبل ترک کنید ، در واقع ، من فکر می کنم دو و نیم یا سه هفته قبل از مسابقه اول.

“بنابراین بیایید ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود. اما من فقط به خاطر تنیس و بازیکنان امیدوارم که مسابقات Open Australian و همچنین فرصت APR Cup و حداقل چند تورنمنت دیگر را داشته باشیم.”

قرنطینه

طبق گزارش ها ، این طرح برای استرالیا شامل بیش از 500 تنیسور بین المللی است که به ویکتوریا می رسند و برای مدت دو هفته قرنطینه اجباری می شوند.

بازیکنانی که بسیاری از آنها با محیط وسیع سفر می کنند ، در هتل ها محدود می شوند اما به زمین های تنیس دسترسی خواهند داشت.

هنگامی که آنها قرنطینه شدند و دو بار آزمایش منفی برای Covid-19 داده شد ، آنها می توانند آزادانه در اطراف ویکتوریا حرکت کنند.

بالا رفته

اندروز متذکر شد که این یک رویداد بزرگ لجستیکی بود که شامل فعالیت های پیچیده قرنطینه بود ، اظهار داشت: “این همه چیز در مورد تعظیم است ، این یک معامله انجام شده است ، فقط اشتباه است.”

به نظر می رسید تنیس استرالیا از اعلامیه خود خارج شده است ، و تایلی با اطمینان پیش بینی کرد که دولت ویکتوریا اجازه می دهد جمعیت در پارک ملبورن حداقل 25 درصد باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله