تور هند استرالیا: بازیکنان باید سری ODI استرالیا و هند را دنبال کنند


هنگامی که لیگ برتر هند به پایان رسید و غبارآلود شد ، تمرکز مستقیماً بر روی یکی از سخت ترین رقابت های کریکت انجام می شود زیرا هند استرالیا را از بین می برد ، با شروع یک سری ODI از سه مسابقه که از روز جمعه آغاز می شود. استرالیا به لطف یک پیروزی خیره کننده در این سری در انگلیس در ماه سپتامبر وارد رقابت شد ، در حالی که در هند 50 بار آخر در نیوزیلند با نتیجه 3-0 شکست خورد. این مجموعه قرار است شاهد درگیری با بهترین بازیکنان جهان باشد ، حتی اگر روهیت شارما ، ستاره افتتاحیه هند ، این رقابت را رد کرده باشد. هند و استرالیا قبل از سفر به کانبرا برای سومین و آخرین مسابقه از این سری ، در سیدنی با دو ODI روبرو می شوند.

بوق تجاری

در اینجا برخی از بازیکنانی وجود دارد که می توانند نتیجه سری ODI استرالیا و هند را تعیین کنند:

استرالیا

دیوید وارنر: چپ دست چشمگیر میانگین 49.29 برابر هند در قالبی بیش از 50 و در سه بازی در 19 بازی برابر People in Blue به ثمر رسیده است. استرالیا روی او حساب خواهد کرد تا در راس سفارشات خود ویران شود. وارنر همچنین در پایان IPL 2020 شکل پیدا کرده و تلاش خواهد کرد تا این حرکت را به جلو سوق دهد.

استیو اسمیت: اسمیت یک دویدن است و به خصوص از بازی در برابر هند لذت می برد. در حالی که او میانگین شغلی 42.46 در ODI را دارد ، در برابر هند 60.46 در سطح بسیار بالاتر شکست داده است. سه از نه قرن اسمیت اسمیت در برابر هند ظاهر شده است ، و انتظار می رود که او فرم خوبی را در برابر بازدید کنندگان حفظ کند.

مارکوس استوئنیس: ظهور Stoinis یکی از نکات قابل توجه در سال گذشته برای کریکت استرالیا بوده است. به گفته ریکی پونتینگ ، که در طول IPL 2020 مربی تیم Stoynis بود ، او 5 برابر بازیکن سال قبل است. Stoynis وقتی به اولین فینال IPL رسیدند ، هم با ضربه خفاش و هم با شمشیر یک مهره اصلی برای پایتخت های دهلی بود. در حالی که استرالیا نام های شناخته شده زیادی دارد ، اما شکل و اعتماد به نفس آن بدان معنی است که Stoinis می تواند برای آنها “عامل X” در برابر طرف های سرسخت هند باشد.

میچل استارک: استارک با داشتن 183 دروازه بان در 94 بازی ، یکی از مرگبارترین میدان های بازی ODI است. این واقعیت که او به مدت 50 سال صاحب اصلی ویکت در دو جام جهانی بود ، بیانگر درخشش او با توپ در دست است و او در مقابل هند رئیس استرالیا خواهد شد. استارک مسلح به یک نوسان و سرعت کشنده سعی خواهد کرد یک کار کوتاه در مورد سفارش اصلی هند انجام دهد ، که در غیاب Rohit Sharma ضعیف خواهد شد. توانایی او در چرخش در جهت مخالف و میخ زدن یورک ها نیز او را تهدید بزرگی برای مرگ خواهد کرد.

هند

ویرات کولی: کوهلی یک باتمن ODI است که در رده بندی ODI رتبه اول را دارد و پس از ناکامی در یک سری مقابل نیوزلند برای تلافی جویی در برابر حریفانی که دوست دارد با آنها روبرو شود ، به دنبال آتش خواهد بود. از قرن 43 آن ODI هشت نفر از آنها علیه استرالیا ظاهر شدند. او فقط بیش از یک قرن (9) در برابر هند غربی کشت. اگر سه آزمایش در برابر استرالیا از دست بدهد ، اخراج می شود تا در قسمت محدود تور Down Under جای خود را نشان دهد و با روهیت شارما که در این تیم نیست ، می خواهد مسئولیت بیشتری را بپذیرد و در مسابقات پیروز شود.

Shihar Davan: چپ دست یکی دیگر از هتک انداز هندی است که دوست دارد مقابل استرالیا بازی کند. چهار نفر از 50 ساله های قرن هفدهم او در برابر استرالیا به میدان رفتند و او بیش از هر مخالفت دیگری مقابل آنها دوندگی کرد. داوان همچنین در حالی که IPL 2020 را به عنوان دومین گلزن برتر به اتمام رساند ، به صورت داغ وارد مجموعه می شود.

بالا رفته

جاسپر بومرا: بومرا ضربه ای است هندی به نیزه ها و دیگ مرگبار آنها. بومرا با کسب مقام 2 در ODI ، بارها ثابت کرده است که می تواند در مسابقات به تنهایی برای هند پیروز شود. او همچنین یک فصل IPL عالی داشت و ریتم خوبی به نظر می رسد. او با 104 اسکالپ در 64 بازی وظیفه دارد تا دستاوردهای اصلی هند را بدست آورد.

K. L. Rahul: در حالی که او کار چاقو را شروع می کرد ، Rahul به شماره 5 منتقل شد و یک ویکت در قالب 50 سال دریافت کرد ، زمانی که آخرین دیدار دو تیم در اوایل سال جاری بود. این نقشی است که رحول با انجام چندین ضربه ویرانگر به مرگ خود و همچنین کشتن یک قرن تا خورده در نیوزیلند پس از فروپاشی نظم عالی ، رونق گرفت. با اتمام فصل IPL به عنوان بهترین گلزن ، راهول تلاش خواهد کرد تا برابر استرالیا به این مجموعه شکل دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله