آمار ODI سیدنی “پنج مسابقه متقابل گذشته”

استرالیا در مقابل هند:

روز جمعه ، هند تلاش خواهد کرد تا رکورد خود را در برابر استرالیا در زمین کریکت در سیدنی بهبود بخشد.© خبرگزاری فرانسه


تور هند استرالیا با یک سری بازی ODI سه مسابقه آغاز می شود و دو بازی اول در سیدنی در تاریخ 27 و 29 نوامبر برگزار می شود. زمین کریکت سیدنی طی سالهای گذشته شاهد درگیری های زیادی بین دو طرف بوده است. . آخرین بازی در ژانویه 2019 برگزار شد ، زمانی که استرالیا در اولین سری 3 مسابقه ODI با اختلاف 34 برد پیروز شد. در مرحله بعدی ، میزبان از یک مسابقه مناسب در پنج مسابقه اخیر از 50 مسابقه در زمین کریکت سیدنی مقابل تیم “هند” لذت می برد. در سه بازی این استرالیا برنده شد ، در یکی از آنها میهمان برنده شد. درگیری های دیگر نتیجه ای نداشت.

بوق تجاری

آمار درگیری استرالیا و هند (5 بازی آخر ODI):

برنده استرالیا: 3

هند برنده شد: 1

نتیجه ای: 1

تیم هند خدمات کاشف روهیت شارما را که هنوز در حال بهبودی از ناحیه همسترینگ مصدومیت است ، از دست خواهد داد.

روهیت در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) مصدوم شد. هنگامی که ضرب و شتم سری ODI و T20I را از دست داد ، KL Rahul به عنوان ناخدا برای فرمت های “توپ های سفید” منصوب شد.

بالا رفته

میزبان اخیراً با تعداد محدودی ترکیب را تغییر داده و اندرو تای جایگزین کین ریچاردسون شده است. ریچاردسون تیم را ترک کرد تا با همسر و پسر تازه متولدش در آدلاید بماند.

سری نهایی ODI در تاریخ 2 دسامبر در مانوکا بیضی در کانبرا برگزار می شود. برای سه بازی در قالب 50 نسخه به همان تعداد T20I و یک سری تست با چهار مسابقه وجود دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله