ترنت بولت می گوید زندگی در یک حباب بیولوژیکی بی خطر یک فداکاری بزرگ است

زندگی در یک حباب بیولوژیکی ایمن

ترنت بولت در تعطیلات خود در نیوزیلند برای یک سریال مقابل غرب هند بود.© BCCI / IPL


ترند بولت ، سخنران نیوزیلندی ، اذعان کرده است که قرار گرفتن در داخل یک حباب زیستی یک فداکاری بزرگ برای بازیکن است. با ادامه خشم همه گیر ویروس کرونا ، فعالیت های ورزشی در سراسر جهان از سر گرفته شده است. بازیکنان به عنوان یک پیشگیری در برابر COVID-19 در یک محیط بیولوژیکی ایمن قرار دارند. بولر چپ دست سریع همچنین اظهار داشت که این سبک زندگی نقش مهمی در نحوه برنامه ریزی بازیکنان برای برنامه تقویم بین المللی خواهد داشت. به نقل از ESPNcricinfo ، بولت گفت: “من نمی توانم به جای همه صحبت كنم ، اما این قطعاً نقش زیادی در بازی خواهد داشت. برای بازگشت به نیوزیلند ، باید دو هفته را در هتل بگذرانید تا آزاد شوید.

بوق تجاری

وی افزود: “این جنون است كه جهان در حال حاضر با آن روبرو است ، تقریباً سوررئال است و سخت است كه بگوییم بچه ها چه احساسی دارند و چه چیزی قادر به انجام آن هستند.”

کاسه برای سری T20I در برابر وست هند ، که از جمعه آغاز می شود ، استراحت کرد. بولر با دست چپ در سری Test ارائه می شود که قرار است از 3 دسامبر در همیلتون آغاز شود.

ایسر نیوزلند پس از کسب IPL با هندی های بمبئی از زمان بازگشت از امارات متحده عربی در قرنطینه است. بول به محض پایان انزوا در روز پنجشنبه با خانواده دیدار خواهد کرد.

بالا رفته

“سه ماه و نیم از خانواده جوانم زنده مانده است – من دو پسر جوان و یک همسر در خانه دارم که آنها را ندیده ام – بنابراین می توانید تصور کنید که فقط بسته بندی وسایل و ترک یک ربع سال یک فداکاری بزرگ است و بولت گفت: “با نگاهی به تورهای احتمالی سال آینده ، ممکن است این امکان برای 9 تا 10 ماه از دست نرود.”

روز جمعه در اوکلند نیوزیلند با اولین T20I به مصاف غرب هند می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله