عرفان پاتان در یک ویدیوی زیبا مربیان جدید کریکت قرنطینه خود را به هواداران معرفی می کند. تماشا کردن


عرفان پاتان کریکت سابق هند در شبکه های اجتماعی صحبت کرده است تا مربیان قرنطینه جدید خود را به مربیان قرنطینه خود معرفی کند و این کسی غیر از پسر شایان ستایش او نبود. برنده جام جهانی T20 2007 با Safe Bey ازدواج کرده است و عمران خان پاتان پسر این زوج در سال 2016 متولد شد. صفا مدل و روزنامه نگار است. عرفان این ویدئو را در توییتر منتشر کرد و آنرا اینگونه نامید: “با مربی قرنطینه جدید من دیدار کنید … خوشحالم که پدر را امتحان کردم # کریکت # عشق # پدر.” در اینجا یک ویدیوی فوق العاده زیبا وجود دارد:

بوق تجاری

در این ویدئو ، پسر عرفان زیر بغل خود را در اتاقی تحویل می دهد که از هر لحاظ خنده می کند و محافظت می کند. عمران بعد از مدتی زایمان می گوید: “امتحان پدر خوب است” ، که باعث می شود پدر عجیب بخندد.

این ویدیو توسط طرفداران او به خوبی انجام شده و بسیاری خاطرنشان کردند که پسرش زیبا است. یک طرفدار اظهار داشت: “من فکر می کنم کوچولوی ناز شما نیز دوست دارد دست نگه دارد ، عرفان 🙂 او فقط می تواند یک دستکش بدست آورد و پرتاب کند.”

در اینجا واکنش های دیگر طرفداران وی وجود دارد:

عرفان نماینده هند در هر سه قالب بود و همه کاره بود. وی علاوه بر قهرمانی در جام جهانی T20 2007 ، در سال 2013 قهرمان جام ICC قهرمانان هند نیز شد. در فینال جام جهانی T20 ، او نقش مهمی در برابر پاکستان بازی کرد و سه ویکت را به دست آورد.

در ژانویه 2020 ، او از انواع کریکت بازنشسته شد و در حال حاضر مربی تیم کریکت در جامو و کشمیر است.

مباحث ذکر شده در این مقاله