بیان خنده دار MS Dhoni در حالی که دواین براوو بعد از شوخی CSK فرار می کند. نگاه کن

تماشا کنید: حالت خنده دار ام اس دونیس در حالی که دواین براوو بعد از دویدن CSK فرار می کند

ام اس دونی (چپ) و دواین براوو© توییتر

MS Dhoni به دلیل رابطه بازیگوش خود با هم تیمی هایش شناخته شده است و چندین بازیکن کریکت در طول سال ها قربانی شوخی های او شده اند. آخرین بازیکنی که گرفتار یکی از شوخی های Dhoni شد دواین براوو سابق سوپر کینگز چنای بود که در حال حاضر به عنوان مربی بولینگ در این امتیاز حضور دارد. در ویدئویی که توسط تیم در اینستاگرام منتشر شد، براوو و دونی در هنگام وقوع شوخی در محل نشسته بودند. جادوگر بادکنک را به چوبی بست و قبل از ترکیدن آن را به دونی داد و براوو را کاملا مبهوت کرد. براوو کاملاً از صدای ناگهانی غافلگیر شد و قبل از بازگشت به شوخی با Dhoni و شعبده باز از صحنه فرار کرد.

عنوان این ویدیو به این شرح است – “ژانر مورد علاقه دی جی چیست؟ موسیقی پاپ.”

ویکت بان افسانه ای هند، ام اس دونی، برای دویستمین بار در لیگ برتر هند (IPL) هدایت سوپر کینگز چنای (CSK) را برعهده خواهد داشت که چهارشنبه در زمین خانگی استادیوم MA Chidambaram در چنای مقابل راجستان رویالز (RR) به میدان می رود.

Dhoni ثابت ترین کاپیتان تاریخ IPL است. او CSK را به چهار عنوان IPL (نسخه های 2010، 2011، 2018 و 2021) رساند. اگرچه هندی‌های بمبئی (MI) پنج جایزه IPL را کسب کرده‌اند، CSK به رهبری MS از مزیت ثبات برخوردار است. او CSK را در 11 دوره از 13 دوره لیگ به چهار مرحله نهایی مسابقات رسانده است که این تیم در 5 نوبت نایب قهرمان شد.

دونی 213 بار در لیگ برتر کاپیتان بوده است که از این تعداد 125 برد، 87 شکست و یک نتیجه بدون نتیجه کسب کرده است. درصد برد 58.96 او را به یکی از موفق ترین کاپیتان های IPL در دراز مدت تبدیل می کند.

او همچنین یک فصل را به عنوان کاپیتان Rising Pune Supergiant گذراند، تیمی که به طور موقت از سال 2016 تا 2017 در IPL حضور داشت. او در فصل 2016 با این فرنچایز تنها 5 بازی را برد و 9 بازی از 14 بازی را باخت و هفتم شد. در جدول امتیازات

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله