“شات عالی” نیکلاس پوران ستاره LSG پس از هل دادن به استخر توسط Krunal Pandya. نگاه کن

لاکنو سوپر جاینتز در حال حاضر با شش امتیاز از چهار بازی در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 است. طبیعتاً حال و هوای کمپ شاد است. آنها روز شنبه به مصاف کینگز پنجاب خواهند رفت. در حالی که بازیکنان در حال لذت بردن از این مینی استراحت هستند، Krunal Pandya و Nicholas Pooran در حال شوخی در کنار استخر در هتل تیم خود دیده شدند. در ویدئویی که LSG در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، پوران با سبکی انتقام خود را می گیرد.

نیکلاس پوران روز دوشنبه در آتش سوخت. در حالی که تیمش Lucknow Super Giants در حال تعقیب یک هدف ماموت 213 ران در برابر رویال چلنجرز بنگلور بود، پوران این کار را به عهده گرفت تا تیمش را تقویت کند. او در اور یازدهم با LSG در 99/4 وارد خفاش شد. پوران تنها از دومین توپی که با آن روبرو شد، یک ضربه بزرگ شش آف RCB اسپینر کارن شارما را زد. این سرآغاز است. او پنج شش توپ دیگر زد تا در تنها 15 توپ به امتیاز 50 برسد – دومین پنجاه توپ سریع در IPL. او در اور پانزدهم به 50 رسید و در نهایت در اوور 17 رفت. او با 62 توپ از 19 توپ به پایان رسید [4s-4 6s-7] و نرخ اعتصاب او 326.32 بود. این چهارمین SR بالاتر در یک اینینگ IPL (50+ دوش) است.

نیکلاس پوران امتیاز خیره کننده 62 را از تنها 19 توپ (4×4، 7×6) به ثمر رساند، در حالی که مارکوس استوینیس با 65 ضربه از 30 توپ (6×4، 5×6) در حالی که لاکنو سوپر جاینتز رویال چلنجرز بنگلور را با یک ویکت در ورزشگاه ام چینناسوامی در بنگلور شکست داد. مسابقه لیگ IPL 2023. در این روند، پوران هند غربی نیز تنها با 15 توپ، سریعترین نیم قرن فصل را به ثمر رساند. با این حال، بازی قبل از اینکه LSG موفق شود در 20مین اوور خود یک ضربه آخر مهم را انجام دهد، به پایان رسید زیرا راوی بیشنوی و آوش خان از ویکت دینش کارتیک نهایت استفاده را کردند.

یک نمایش درخشان از پوران و استوینیس به طور کامل بر اجرای عالی ضربه زدن میزبانان سایه انداخت، که مسابقه را با نتیجه چالش برانگیز 212/2 با سه نفر برتر در ترتیب ضربات خود به پایان رساندند – ویرات کوهلی، کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول – با ضربه نیمه تمام. قرن ها

در حالی که کوهلی در 61 (44b، 4×4، 4×6) شکست ناپذیر بود، دو پلسیس (79 دوش؛ 46b، 5×4، 5×6) و ماکسول (59 دوش؛ 29b، 3×4، 6×6) 115 را برای ویکت دوم به دست آوردند.

ایئوین مورگان، کاپیتان قهرمان جام جهانی انگلیس در گفتگو با JioCinema تحت تاثیر عملکرد پوران قرار گرفت و گفت: “او دست های سریعی دارد. تماشای او با تمام قدرت بسیار خوشحال کننده است. او امشب در این سایت جوایز عظیمی دریافت کرده است.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله