بک لینک های مضر برای جلوگیری از ایجاد اسپم

برخی از بک لینک خیلی قوی وجود دارند که اگر به سایت شما مرتبط شوند دامنه شما را در معرض مجازات یا ریسک الگوریتمی قرار می دهند. این بک لینک ها عبارتند از:
بک لینک غیر مرتبط
بک لینک هایی که دریافت می کنید باید از سایت های مرتبط یا حداقل عمومی باشد. دریافت بک لینک از وب سایتی که هیچ ارتباطی با وب سایت شما ندارد می تواند باعث ایجاد تردید در ایجاد پیوند Google شود.
لینک های مضر
از سایت های فروشنده پیوند لینک دریافت کنید

شاید با این نوع سایت ها روبرو شده باشید. سایت هایی هستند که لینک سایت شما را با پرداخت هزینه در نوار کناری یا پاورقی سایت خود قرار می دهند. گرفتن بک لینک از این سایت ها ریسک بالایی دارد و خرید بک لینک چیه کلاه سئو از آنها برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. این وب سایت ها دارای مشخصات زیر هستند:
آنها پیوندهای خروجی زیادی در صفحه اصلی خود دارند. سایتهای عادی معمولاً این تعداد پیوند خارجی ندارند.
پیوندهای خروجی هیچ ارتباطی با موضوع سایت ندارند.
محتوای این وب سایت ها اغلب فاقد است.
نظرات بک لینک

یکی از ساده ترین راه های دریافت بک لینک ، استفاده از نظرات و وبلاگ نویسی است. به طور معمول ، بسیاری از افراد برای ضبط بک لینک به این صفحات مراجعه می کنند. اکثر این سایت ها ضعیف و هرزنامه هستند ، بنابراین قرار دادن پیوند در کنار این پیوندها خطر بالایی دارد.
پیوندهای نوار کناری و پاورقی

اگرچه این بک لینک ها هنوز هم تأثیرگذار هستند ، اما خطر بالایی دارند. فروشندگان این پیوندهای قدرتمند نه تنها آنها را انتخاب می کنند ، بلکه آنها را به افراد دیگر نیز می فروشند. بنابراین طبیعی است که پیوند شما در کنار پیوندهای ضعیف یا هرزنامه قرار گیرد.
نکته دیگر در مورد این پیوندها تکرار نوار کناری یا پاورقی در تمام صفحات سایت است و اگر از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر استفاده کنید ، خطر مجازات های گوگل را افزایش می دهید. اگر تصمیم دارید از آنها استفاده کنید ، باید خطر استفاده از آنها را بپذیرید.
ما توصیه می کنیم که از پیوند Nofalo یا متن علامت لنگر در نوار کناری استفاده کنید یا در صورت امکان ، آن را فقط در صفحه اصلی وب سایت نمایش دهید.
بک لینک اتوماتیک

ابزارهایی وجود دارند که بک لینک را به صورت انبوه و به طور خودکار برای وب سایت ایجاد می کنند. برای لینک مستقیم به سایت خود باید از این ابزارها خودداری کنید. بیشتر لینک های ایجاد شده با این ابزارها هرزنامه هستند و احتمال مجازات شدن وب سایت شما را افزایش می دهند.

در مرحله بعد ، ما بک لینک اصلی را معرفی خواهیم کرد.
نسخه پشتیبان تهیه اولیه همان چیزی است که هر وب سایت عادی باید داشته باشد. آنها اعتماد و اعتبار را برای سایت شما ایجاد می کنند. برای پیوندهای اصلی باید از متن لنگر یا URL یا علامت گذاری استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی
اولین کاری که باید انجام دهید عضویت و فعالیت در شبکه های اجتماعی است. به عنوان :
فیس بوک
توییتر
LinkedIn
Pinterest
اینستاگرام

مطالب و صفحات وب سایت خود را در این سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید. این امر همچنین می تواند ترافیک مراجعه به شما را به همراه داشته باشد. هرچه این پیوندها را بیشتر دوست داشته باشم ، نظر بدهم یا کلیک کنم ، موثرتر خواهند بود. به آنها نشانه های اجتماعی نیز گفته می شود.

پیوندها را به دایرکتوری های مرتبط ارسال کنید

دریافت بک لینک از اکثر دایرکتوری ها تأثیر چندانی ندارد. اما برخی از آنها ارزشمند هستند. از آنجا که پیوندهای دریافت شده از فهرست ها پیگیری و مرتبط بوده و بدست آوردن بک لینک با این کیفیت دشوار است ، این بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند.

ارسال نظر در وبلاگ های مرتبط

بسیاری از کارشناسان سئو از ایجاد این پیوندها امتناع می ورزند زیرا تازه وارد هستند. در حالی که این بک لینک ها هنوز هم تأثیر خود را دارند. این بک لینک ها به دلایل زیر ارزشمند هستند:
پیوند خود را در کنار سایر پیوندهای مرتبط قرار دهید
متنوع سازی در متن لنگر (استفاده بیشتر از لنگرهای مارک به عنوان حرف آخر)
کمی مراجعه کنید
تعادل در تعداد پیوندهای پیگیری و غیر ردیابی

نکته مهم در هنگام ارسال نظر این است که نظر شما باید با ارزش باشد و کاملاً متناسب با متن صفحه باشد تا مورد تأیید قرار گیرد و اثربخشی بیشتری داشته باشد.
بک لینک های انجمن مرتبط

عملکرد در انجمن ها و انجمن های مرتبط راهی عالی برای شناختن نام تجاری خود است. برخی از انجمن ها به شما امکان می دهند بک لینک ارسال کنید ، برخی از آنها دنبال کننده هستند و برخی دیگر جدید هستند. در موضوعات مرتبط با زمینه کاری خود فعال باشید و مارک و خدمات خود را در آنها ذکر کنید. برای جستجوی انجمن های مربوط به زمینه کاری خود ، دستور زیر را در Google تایپ کنید:

انجمن + کلمه کلیدی
نتایج Google را بررسی کنید و برخی از آنها را باز کنید.
ثبت نام در انجمن ها
پروفایلتان را تکمیل کنید.
پیوندهای نمایه به صورت URL هستند ، بنابراین برای تأثیرگذاری بیشتر در بیوگرافی ، مقدمه ای در مورد خدمات خود بنویسید و حتماً کلمه کلیدی خود را در متن قرار دهید. لینک سازی جدید.
حتماً از قوانین پیروی کنید و تنظیم کنید

منبع : https://seohat.ir/