البته نباید بودجه را فراموش کنیم

بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجمها با قیمتهای متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه میشود. سرانجام همراه اول نیز بستههای اینترنتی خودش را گسترش داد و با ارایه دو مدل از بستههای موسوم به آلفا و آلفا پلاس، حال تلاش میکند تا طیف گستردهتری از مخاطبین با سلیقههای متنوع را پوشش دهد. مشترکینی که بنا به دلایلی نمیتوانند از خدمات 3G و 4G در منطقه زندگی خود بهرهمند شوند، میتوانند با حداقل قیمت از بستههای آلفا استفاده کنند. واقعیت این است که هر دو آنها خدمات و سرویس های مشابهی را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که این اوپراتور برای مشترکین جدید خود نیز بسته های ویژه ای را در نظر گرفته است؛ مشترکینی که حداکثر 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها گذشته است، می توانند از این بسته ها استفاده کنند. به این معنی که بخشی از حجم این بستهها به اینترنت ثابت و بخش دیگری از آنها هم به اینترنت همراه اختصاص یافته است.

گرانترین طرح یکروزهی همراه اول هم 9900 تومانی است و شامل 3 گیگابایت ترافیک یک روزه است. شاید به نوعی بتوان گفت یکی از هداف اصلی اجرای طرح ترابردپذیری نیز در اختیار گذاشتن قدرت انتخاب برای کاربران به منظور استفاده از گسترده ترین پوشش های اینترنتی در کشور باشد. به علاوه ایرانسل طرح های عجیب و غریب دیگری هم دارد. بیشترین تنوع بستههای موجود در بخش سه ماهه عرضه شده که تعداد مشترک بالاتری را هم به طور معمول به خودش اختصاص میدهد. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان می دهد بسته­ ی بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ ی دلخواه صورت پذیرد. را به دلخواه رزرو کنند. مبلغ بسته رزرو در هنگام فعالسازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کم می ­شود. برای انتقال اینترنت ایرانسل خط به خط شما می توانید بسته های اینترنت همراه روزانه ۱۵ مگابایتی، هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و ۲۰۰ مگابایتی ۳۰ روزه را انتقال دهید.

البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت بسته های ساعتی و روزانه به مراتب گران تر از بسته های مدت دار است و به همین دلیل اگر کاربر ثابت اینترنت هستید بهتر است دور بسته های ساعتی یا روزانه را خط بکشید. برای انتقال بسته اینترنت همراه اول به خط دیگر پس از ورود به منوی ۵، انواع بسته های آماده شده نشان داده می شود. همراه اول راههای متنوعی برای خرید و مشاهده بستههای اینترنتی خود پیش پای کاربران قرار داده است. را آموزش داده ایم. از آنجا که ارزش واقعی این بسته ۱۵ هزار تومان است، اگر مشترک قصد ترک اپراتور را داشته باشد باید مجموع تخفیفات آن را به منظور تسویه حساب با اپراتور پرداخت کند. این کاربر است که به تناسب نیاز خود می تواند مشخص کند که بهترین بسته های اینترنت ایرانسل و همراه اول برای او کدام اند. برخی از بستههای روزانه اینترنت همراه اول صرفا جهت سیمکارت اعتباری و سایر بستهها قابل خرید برای هر دو نوع سیم کارتهای اعتباری و دائمی است.

اگر جزء مشتریان همراه اول باشید به محض فعال سازی اینترنت در هر زمان ممکن است نیاز به استعلام حجم باقیمانده اینترنت همراه اول خود داشته باشید. اکنون در این مرحله انتقال حجم اینترنت همراه اول به همراه اول نوبت به وارد کردن شماره دریافت کننده بسته می رسد. این شرکت متعهد گردید تعداد 9200 شماره تلفن در استان تهران عرضه کند. نام شرکت از ارتباطات سیار به همراه اول تغییر کرد. در ادامه، اطلاعیه این شرکت در ارتباط با این بستههای هوشمند اینترنتی را مرور میکنیم. مشترک گرامی، شما با خرید این بسته از پیشنهاد ویژه همراه اول که در مدت محدود ارائه می شود بهره­ مند خواهید شد. تهران- ایرنا- مدتی قبل حجم اینترنت شبانه ای كه اپراتورها در قالب هدیه در اختیار كاربران قرار می دادند به دلایل سیاست های بازاریابی، حذف شد. یکی از روش های دیگری که به منظور استعلام مانده اینترنت همراه اول استفاده می شود استعلام مانده اینترنت همراه اول با پیامک است. توجه داشته باشید که شخص دریافت کننده نباید بسته فعال دیگری داشته باشد. برای فعال کردن این سرویس میتوانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من به بخش حساب چند کاربره مراجعه کنید.