به‌روزرسانی امتیاز زنده GT vs MI، IPL 2023: بمبئی قصد دارد با پیروزی مقابل گجرات وارد نیمه اول شود

به‌روزرسانی‌های زنده GT در مقابل MI: GT در مقابل MI© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده GT vs MI IPL 2023: پیسر محمد شامی صدمین مسابقه IPL خود را در روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی، احمدآباد، گجرات تایتانز به مصاف هندی های بمبئی خواهد برد. GT تاکنون در IPL 2023 در شش مسابقه چهار برد را به ثبت رسانده است. از سوی دیگر هندی های بمبئی سه بازی از شش مسابقه را برده اند. MI پس از مواجهه با شکست 13 ران مقابل پنجاب کینگز وارد این درگیری خواهد شد، در حالی که GT با موفقیت لاککنو سوپر غول‌ها را با 7 ران در یک تریلر کم امتیاز شکست داد. (جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین GT و MI، به صورت زنده از استادیوم نارندرا مودی، احمدآباد آمده است:







  • 18:07 (IST)

    GT vs MI Live Score: GT Predicted XI

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم تایتان های گجرات در حال بازی XI در برابر سرخپوستان بمبئی می توانند باشند. اینجا را بخوانید.

  • 18:04 (IST)

    GT vs MI Live Score: پیش بینی XI

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم سرخپوستان بمبئی در حال بازی XI مقابل گجرات تایتانز می توانند باشند. اینجا را بخوانید.

  • 17:47 (IST)

    GT vs MI Live Score: پشتیبانی عالی از دیوید میلر

    GT ممکن است نیاز داشته باشد که به بهترین بازیکن خارجی خود، دیوید میلر، زمان بیشتری در میانه میدان بدهد و او را به ترتیب بالاتر ببرد.

  • 17:43 (IST)

    امتیاز زنده GT در مقابل MI: ترتیب ضربات آتشین GT

    در حالی که Wriddhiman Saha و Shubman Gill بهترین ران ها را به ثمر رساندند و هاردیک در آخرین مسابقه خود در بهترین حالت خود قرار داشت، GT در برابر LSG حدود 10-15 ران کوتاه بود، عمدتاً به دلیل ضربات آهسته آنها در اورهای میانی، که تیم باید به آن روی آورد.

  • 17:28 (IST)

    GT vs MI Live Score: بخش اسپین قوی رشید خان

    به رهبری رشید خان، دپارتمان اسپین گجرات با همتایان افغان نور احمد و جایانت تاکور که تحت فشار علیه LSG اجرا می کنند، قدرتمند به نظر می رسد.

  • 17:25 (IST)

    امتیاز زنده GT vs MI: بولینگ با کیفیت توسط محمد شامی

    در حالی که محیط افشاگر بود، کهنه سرباز محمد شامی نیز در میان ویکت ها قرار داشت. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا با توپ زیاد شلیک نکرده است و تا کنون فقط یک ویکت گرفته است.

  • 17:22 (IST)

    GT vs MI Live Score: عملکرد چشمگیر توسط Mohit Sharma

    ستاره بولینگ GT، مرد کامبک، موهیت شارما بود، که پس از استفاده از تغییرات خود برای نمایش اثر در مقابل تیم لاکنو، جایزه مرد مسابقه را دریافت کرد.

  • 17:11 (IST)

    GT vs MI Live Score: یک برد به یاد ماندنی برای GT بر LSG

    GT که به دلیل ناتوانی در دفاع از مجموع خود در این فصل مورد انتقاد قرار گرفت، نشان داد که چگونه این کار را با برگزاری یک استاد کلاس در اورهای مرگ برای خفه کردن تعقیب و گریز Supergiants Lucknow در مسابقه قبلی خود انجام دهد.

  • 16:52 (IST)

    امتیاز زنده GT در مقابل MI: واحد ضربه زدن قوی MI

    در حالی که روهیت شارما و ایشان کیشان در اکثر مواقع شروع خوبی به تیم داده اند، بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم یک نکته مثبت بزرگ برای MI است که به خوبی توسط دوتایی خارج از کشور کامرون گرین و تیم دیوید خدمت کرده اند.

  • 16:51 (IST)

    GT vs MI Live Score: اسپین بولینگ چشمگیر

    پیوش چاولای باتجربه و همتای بولینگ اسپین او، هریتیک شوکین، با این که جریان دویدن ها را محدود می کردند، پول می گرفتند و اولی نیز دو ویکت گرفت.

  • 16:48 (IST)

    GT vs MI Live Score: نمایش پایین تر از MI pacers

    این کوارتت سرعتی متشکل از آرجون تندولکار، جیسون بهرندورف، کامرون گرین و جوفر آرچر بود که محکوم به شکست بودند زیرا همگی بیش از 40 ران در سهمیه اورهای خود واگذار کردند.

  • 16:33 (IST)

    امتیاز زنده GT vs MI: بولینگ ضعیف توسط MI

    بمبئی از مرگ خود در بولینگ ناامید شد زیرا در پنج اور آخر 96 دوش را واگذار کرد و به PBKS اجازه داد تا 214 را برای 8 ارسال کند و آنها باید قبل از مسابقه GT بولینگ خود را مرتب کنند.

  • 16:29 (IST)

    امتیاز زنده GT vs MI: MI vs PBKS Lose

    پس از شروع ضعیف معمول خود، MI از یک هت تریک برد لذت می برد، اما عملکرد چشمگیر آنها توسط پنجاب کینگز با پیروزی 13 ران در روز شنبه شکست خورد.

  • 15:58 (IST)

    GT vs MI Live Score: سلام

    سلام و به پخش زنده IPL 2023 بین گجرات تایتانز و سرخپوستان بمبئی از استادیوم نارندرا مودی، احمدآباد خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله