“بدون دستور”: برداشت صادقانه MS Dhoni از رکورد درخشان پلی آف Chennai Super Kings

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان CSK، روز شنبه گفت، هیچ دستور محرمانه ای برای بردن یک تیم به 12 مرحله پلی آف در 14 فصل وجود ندارد، به جز انتخاب بازیکنانی که به “فلسفه تیمی اول” و رهبری تعاونی که تا حد زیادی دوام می آورد، اعتقاد دارند. Dhoni که احتمالاً آخرین بازی از 16 IPL خود را بازی می کند، در رده 8 قرار گرفت و به بازیکنانی مانند Shivam Dube این فرصت را داد تا در نقش تعیین شده خود برتر باشند. هیچ دستور العملی وجود ندارد (رکورد CSK در پلی آف). شما سعی می کنید بهترین بازیکنان را انتخاب کنید و بهترین مکان را به آنها بدهید. شما از آنها در راه هایی استفاده می کنید که بهترین شانس را برای موفقیت به آنها می دهد و آنها را در این زمینه ها اصلاح می کنید. جایی که آنها آنقدر قوی نیستند.» او پس از اینکه CSK در روز شنبه با پیروزی 77 ران مقابل دی سی، جایگاه خود را در پلی آف قطعی کرد، گفت.

برای دونی، بسیار مهم است که تصمیمات او منعکس کننده روحیه تیم باشد که به بازیکنان اجازه می دهد به آنها ایمان داشته باشند.

“وقتی بهترین کار را برای تیم انجام می دهید، این درست است. مدیریت عالی بود، از جمله کادر پشتیبانی. آنها مدام به ما می گفتند نگران نباشیم و به کاری که انجام می دادیم ادامه دهیم. اما البته بازیکنان نیز مهم هستند.” همچنین فاش کرد که به دنبال چه ویژگی هایی در یک بازیکن برای تیمش است.

“شما به کسی نیاز دارید که همیشه در تیم باشد. اینها شخصیت هایی هستند که شما به دنبال آنها هستید. تشخیص از راه دور سخت است.

او گفت: “ما می خواهیم آنها (بازیکنان) خود را با محیط وفق دهند. حتی اگر آنها تلاش کنند 10 درصد بیایند، ما آماده هستیم تا 50٪ برویم و در وسط آنها را ملاقات کنیم.”

کاپیتان سابق قهرمان جام جهانی از دوتایی توشار دشپنده و ماتیشا پاتیرانا که برای CSK در این مسابقات اجرا کردند، مملو از تمجید بود.

وقتی صحبت از بولینگ مرگ به میان می آید، اعتماد به نفس عامل بسیار مهمی است. اگر به توشار نگاه کنید، او بولینگ کشنده را توسعه داده است. اینکه چند بار می توانید تحت فشار اجرا کنید مهم است. وقتی اعتماد به نفس دارید، بیشتر اوقات تحویل می دهید. وقتی صحبت از بولینگ در هنگام مرگ می شود، پاتیرانا کاملا طبیعی است، بنابراین سردرد کمتری دارد. نحوه ورود توشار عالی بود.”

DC نیاز به یک پیشرفت عمده در بخش ضربه زدن دارد

کاپیتان دی سی دیوید وارنر احساس می کند که آنها به پیشرفت زیادی نیاز دارند، به خصوص در بخش ضربات پس از یک فصل ناامیدکننده.

او CSK را بهتر از تیمش در بخش ضربت بازی تشخیص داد.

به لطف CSK، آنها امروز ما را شکست دادند. ما واقعاً می‌توانستیم ببینیم که اینینگ‌های خوبی بود، مرزها در شروع اوور بود و می‌توانستیم فشار بیشتری بر توپ‌گیران آنها وارد کنیم.

نکات مثبتی وجود داشت، ما با توپ خیلی بد نبودیم، با چوب شراکت را به دست نیاوردیم، چند ویکت در گروه ها از دست دادیم، برخی بازی ها را به شدت باختیم و دردناک است، باید نگاه کنیم. در آن چیزها و فصل بعد با قدرت برگرد.” – او گفت.

استرالیایی همچنین احساس کرد که بازیکنان دی سی برای موفقیت در سال آینده باید با شرایط وفق دهند و طبق برنامه بازی بازی کنند. ما نمی‌توانیم ویکت‌ها را سرزنش کنیم، ما در این فصل تعدادی از آنها را دریافت کرده‌ایم. ما باید خود را با شرایط وفق دهیم، مهم نیست که چقدر سخت هستند. “شما باید به برنامه بازی خود پایبند باشید، به مرزها ضربه بزنید و از پاهای خود در برابر چرخش استفاده کنید. شما نمی توانید با هیچ بازیکنی مخالفت کنید، یک مشارکت مفید خواهد بود.

او می‌گوید: “من می‌خواهم در بالای دستور ثابت باشم، شما باید نرخ ضربه خوبی داشته باشید تا به خودتان فرصت بدهید، اما ما همچنان تعداد زیادی ویکت را در ضربات از دست می‌دهیم، اینها مواردی هستند که باید به آنها فکر کنیم.” اضافه.

موضوعات مطرح شده در این مقاله