“اگر آنها 5/50 باشند…”: میچل استارک مقاومت بازبال را در برابر خاکستر زیر سوال می برد.

میچل استارک توانایی انگلستان برای حفظ برند تهاجمی کریکت خود را زیر سوال برده است.© AFP

میچل استارک، ستاره‌دار استرالیایی، توانایی انگلیس برای حفظ موضع تهاجمی خود را در مواجهه با ناملایمات زیر سوال برد و گفت بازی تهاجمی سه شیرها، سریال Ashes را هیجان‌انگیز می‌کند. از زمانی که برندون مک کالوم به عنوان سرمربی و بن استوکس هدایت این تیم را بر عهده گرفتند، چرخشی در انگلیس رخ داد. آنها یک مارک تهاجمی کریکت به نام “بازبال” بازی می کردند.

در جریان پیروزی 3-0 سال گذشته در پاکستان، بن استوکس و شرکتش رکوردهای زیادی را شکستند.

پنج تست بین استرالیا و انگلیس از 16 ژوئن تا 31 جولای برگزار می شود.

مهم نیست انگلیس چه چیزی را به سمت آنها پرتاب می کند، استرالیایی ها آماده هستند تا بازی خود را انجام دهند.

به نقل از Sydney Morning Herald، استارک گفت: “وقتی آنها 5 تا 50 ساله هستند، آیا هنوز بیرون می آیند و تاب می زنند؟ من نمی دانم.”

«آنها توانستند آن را برای مدتی حفظ کنند. با تمام احترامی که قائلم، این فقط یک حادثه مجزا نیست. این یک مسابقه هیجان انگیز Ashes را ایجاد می کند. ببینیم اینطوری بازی میکنن بچه‌هایی که این هفته با آنها صحبت کرده‌ام می‌گویند که ما واقعاً به آن اعتقاد زیادی نداریم.»

استارک همچنین اعتراف کرد که صرف نظر از اینینگ ها، هر دو تیم برای برنده شدن در تست ها باید 20 ویکت بگیرند. در نتیجه، او انتظار یک مبارزه شدید در همه جبهه ها را دارد.

آیا تا به حال یک ویکت سریع در انگلیس دیده اید؟ نمی دانم می توانند او را روزه بگیرند یا نه. آنها قطعا می توانند او را صاف کنند. من فکر می کنم این یک نوع پرده دود است. همیشه در مورد خاکستر صحبت می شود. هنوز هم کریکت است و سه کنده در دو انتها وجود دارد. برای برنده شدن در یک تست هنوز باید 20 ویکت بگیرید. آنها ممکن است کمی سریعتر از ما به ثمر برسند، اما دلیلی وجود ندارد که تیم ضربتی ما نتواند به اندازه آنها دوش بزند. لذت بخش خواهد بود. استارک گفت: فکر می‌کنم افراد زیادی علاقه‌مند هستند که ببینند چطور پیش می‌رود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله