بحرین GP: لوئیس همیلتون تمرین “دو تاپ” بحرین ، الکس آلبون را به پایان رساند


لوئیس همیلتون پس از حكم ركورد هفتمین قهرمانی راننده ، وقتی جمعه در بحرین تمرین “دو برتری” را برای مرسدس انجام داد ، هیچ نشانه ای از كاهش نشان نداد. بریتانیایی 35 ساله که در تمرین صبح سریعترین افتتاحیه جایزه بزرگ روز یکشنبه را تجربه کرد ، در جلسه بعد از ظهر که بعد از ظهر برگزار شد ، دوباره بعد از ظهر از حریفان خود جلو افتاد. همیلتون در پیست بین المللی بحرین در صهیرا در بهترین دور در یک دقیقه و 28971 ثانیه راه خود را پشت سر گذاشت و از رکسبول نزدیکترین رقیب ماکس ورستاپن پیش افتاد.

بوق تجاری

هم تیمی مرسدس وی ، والتر بوتاس ، بالاتر از سرجیو پرز از ریسینگ پوینت ، دانیل ریکاردو از رنو و پیر گسلی از آلفا ثور سوم شد.

لاندو نوریس در مک لارن هفتم بود ، قبل از لنس استرول در دوم “Racing Point” ، دانیل کویت در دوم “Alpha Taurus” و الکس آلبون ناکام ، که برای حفظ جایگاه خود در Red Bull تلاش می کند اما بسیار قدرتمند است تصادف کرد و ماشین او را خرد کرد.

پس از چند باران خفیف هنگام تمرین صبح ، دومین جلسه روشنایی در شرایط بسیار گرم و خشک با چندین راننده ، از جمله همیلتون ، که تایرها را برای Pirelli آزمایش کرد ، برگزار شد.

سانز به زودی در ساعت 1: 30 به اوج زمان رسید ، پس از آن رایکونن و سپس ورستاپن آمدند ، که توسط چندین پیام که به دیوار گودال ردبول خورده بود سرگرم شد.

“این کیست جلوی من؟” او پرسید. “این بسیار زیبا می رود.”

هیچ واکنشی به پخش آن نشان نداد ، اما “پیکان سیاه” که در حال رانش بود توسط همیلتون هدایت می شد و روی لاستیک های فرسوده سر می خورد.

این درگیری ناخوشایند خیلی زود ناگهان قطع شد وقتی آلبون به سختی در گوشه آخر سقوط کرد ، 14 ساله شد و جلسه را با پرچم قرمز ترک کرد.

راننده تایلندی متولد لندن به سرعت فرار کرد و به نظر نمی رسید که اتومبیل ردبول او قبل از پاشیدن به مانع از روی یک ماسه سنگی غبار آلود پرید.

سمت راست ماشین به شدت آسیب دیده بود ، هر دو چرخ شکسته بود و فقط توسط مچ بندهای بسته شده نگه داشت. به نظر می رسید که او همچنین می تواند به شاسی و گیربکس آسیب برساند و در نتیجه بیش از 600000 یورو اسکناس به تیم خود منتقل کند.

برای آلبون ، این اعتماد به نفس ویران کننده ای شده است زیرا او پیشنهاد می کند جایگاه خود را برای فصل آینده حفظ کند ، زمانی که تیم دستور داده است “بازی خود را در مسابقات بسته فصل” بالا ببرد.

جلسه پس از 12 دقیقه از سر گرفته شد اما دوباره متوقف شد ، تقریبا بلافاصله وقتی سگ فرار کرد و از مسیر عبور کرد. پرچم های قرمز دوباره بیرون آمد.

بالا رفته

وتل در رادیوی فرماندهی ، قبل از اقدام ، در حالی که از اوضاع خلقی در حال فیلمبرداری بود ، گفت: “اگر می دانستم که به ما سگ مجاز است ، من خودم را می آوردم.”

در حالی که 12 دقیقه مانده بود ، همیلتون با دور 1: 28.971 مقام اول جلسه را بدست آورد ، این سرعت از رقابت او حمایت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله