بازی لیگ قهرمانان پس از ترک بازیکنان به دلیل ادعای نژادپرستی – فوتبال به تعویق افتاد

پس از اینکه بازیکنان چهارمین نماینده رسمی رومانی سباستین کولتسکو را برای تعیین دستیار مربی استفاده کردند ، بازی لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و بشاچیر به تعویق افتاد.

روز سه شنبه ، بازیکنان تیم ترکیه پس از اینکه کارت قرمز به کمک مربی پیر وبو توسط داور Ovidiu Hategan از رومانی در پرنس پارک کارت قرمز نشان داده شد ، عصبانی شدند و گفت: کالتسکو اصطلاح نژادی برای توصیف وبو ، که از کامرون است ، استفاده کرد همانطور که ارسال شد

در عوض باشاكشير دمبا با خود خواستار تشريح مقام چهارم شد ، در حالي كه نيامار و كيليان امباپه بازيكنان PSG نيز خواستار توضيحات شدند. مربی باشاک شهیر ، اوکان بوروک گفت “شما نژادپرست هستید” به کالتسکو. وقتی حادثه تقریباً 15 دقیقه بعد اتفاق افتاد ، امتیاز 0-0 شد. یوفا گفته این مسابقه چهارشنبه شب با حضور مسئولان جدید از سر گرفته خواهد شد.

یوفا روز سه شنبه گفت: “پس از حادثه در دیدار امروز لیگ قهرمانان یوفا بین پاری سن ژرمن و استانبول ، باشاشهیر یوفا – پس از بحث و گفتگو با هر دو باشگاه – به طور استثنایی تصمیم گرفت كه دقایق باقیمانده مسابقه فردا با تیم جدیدی برگزار شود.” در بیانیه اضافه شده است: “تحقیقات دقیق در مورد این حادثه بلافاصله آغاز خواهد شد.”

فیلم تلویزیونی تبادل بین مقام چهارم و قاضی را ضبط کرده است ، در حالی که کالتسکو به هاتگان گفت که وببو را باید به خاطر رفتارهایش مقصر دانست: “برو و آن را (کارت قرمز) به سیاه بده ، غیرممکن است (تحمل) ، برو آن را شناسایی کن ، شناسایی کن ، آنجا سیاه است. “کالتسکو در رومانیایی درباره Webo گفت.

وب عصبانی بود و حداقل شش بار تکرار کرد: “چرا سیاه صحبت می کنی؟” همانطور که او به دنبال توضیح در کالتسکا بود. چند دقیقه بعد Ba از نیمکت بیرون آمد ، مقابل کالتسکو ایستاد و گفت: “چرا ، وقتی شما از یک پسر سیاه پوست نام می برید ، باید بگویید … این مرد سیاه پوست؟ “” در طول تعطیلات ، باشاكشهیر پیامی را علیه سابقه یوفا با پیام “نه به نژادپرستی” در توییتر منتشر كرد.

پرسلن كیمپمه ، مدافع PSG كه در جریان بازی در زمین بود نیز این پیام را در حساب توئیتر خود منتشر كرد. هفت سال پیش ، هایتگان یک مسابقه بین زسکا مسکو و منچستر سیتی را هدایت کرد ، زمانی که بازیکنان سیاهپوست سیتی مورد خشونت نژادی قرار گرفتند. کاپیتان سیتی ، یایا توره ، داور هاتگان را به سمت هوادارانی فرستاد که صدای میمون را به باشگاه سیاه انگلیسی می دهند.

سپس میشل پلاتینی ، رئیس یوفا خواستار تحقیق داخلی با داور شد تا بداند چرا توصیه های مربوط به پاسخ به تبعیض در طول مسابقات رعایت نمی شود.