بازیکنان هندی ممکن است با گذشت زمان بهتر شوند: فاولر – فوتبال

رابی فاولر ، سرمربی بنگال شرقی ، روز جمعه با انتقاد از انتقادات فوتبالیست های هند پس از اینکه تیمش در مسابقات تشریفاتی هند در سوپرلیگ هند باخت ، گفت که با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

تیم های قرمز و طلایی که آخرین بار به ISL پیوستند ، کار خود را با شکست 0-2 مقابل دربی مقابل Mohun Bagan و سپس شکست 0-3 مقابل Mumbai City آغاز کردند.

پس از شکست از “بمبئی” ، افسانه “لیورپول” نسبت به “برخی” بازیکنان هندی خود انتقاد کرد و گفت که آنها “مهارت مربیگری خوبی در طول سالها ندارند”.

فاولر اظهار داشت که اظهارات وی از متن خارج شده و او نمی خواهد به کسی بی احترامی کند. “من به وضوح نمی خواستم به کسی احترام بگذارم. بازیکنان خوب هند زیادی وجود دارند ، اما درک آنها از بازی همیشه می تواند بهترین باشد. ما فلسفه خاصی داریم و سعی می کنیم به همه بازیکنان خود عادت کنیم. ”

“این یک باشگاه بزرگ است و وقتی پیراهن قرمز و طلایی می پوشید ، مسئولیت زیادی را به عهده می گیرید. این مربوط به همه بازیکنان ما است ، چه هندی باشند و چه خارجی. ما از تیم راضی هستیم و بازیکنان با گذشت زمان بهتر می شوند. ما پشت یکدیگر هستیم. ”

فاولر در ادامه اظهار داشت که تیمش آنقدرها بد بازی نکرده است که او از بازیکنان خواست تا با ثبات تر باشند.

“همه چیز در این کشور با توجه به نتایج تعیین می شود. ما می دانیم که نتایج مهم هستند ، اما با وجود اینکه بهترین شروع را نداریم ، بازی بدی انجام ندادیم. به عنوان مثال ، در بازی دوم خود مقابل بمبئی سیتی یک فرصت عالی داشتیم تا نتیجه را به 1: 0 برسانیم.

“ما باید سازگارتر باشیم و سطح تمرکز باید از نظر حداکثر رساندن مزایای شانس بالا باشد.”

در مرحله بعدی ، سرمربی SCEB گفت بازیکنان باید باهوش تر باشند و بازی را بهتر درک کنند تا از مجازات شدن مجازات جلوگیری کنند.

“ممکن است استاندارد داوری کمی بهتر باشد ، اما اینطور است. به همین دلیل شما برای درک بهتر بازی به بازیکنان نیاز دارید تا بتوانند از نظر نبرد نهایی و حفظ حریفان جلو ، هوشمندانه عمل کنند.

“این فقط شمال شرقی نیست ، اما هر تیمی می تواند یک پنالتی بدست آورد. شما باید در برخورد با محافظت از داخل جعبه هوشمند باشید. “

روز سه شنبه ، تیم در برابر MCFC ناکام ماند که در دقیقه هفتم مدافع و کاپیتان آنها دنی فاکس مصدوم شد. عدم وجود آن می تواند یک سوراخ بزرگ در گردش SCEB ایجاد کند.

فاولر گفت: “بدیهی است که از دست دادن کاپیتان خود که یکی از بهترین بازیکنان شما است کاملاً مناسب نیست ، اما شما باید این مسئله را بپذیرید و به جلو حرکت کنید. با این حال ، کسی برای پر کردن جای خالی باید تقویت شود.”

شمال شرقی یونایتد در حال حاضر در جدول امتیاز دهی سوم است و در اولین بازی تک نفره خود در بمبئی سیتی به پیروزی می رسد و سپس با تساوی مقابل کرالا بلاستر و گوا پیروز می شود.

“آنها یک مدیر جوان با دفاع سازمان یافته و یک نیروی حمله کننده قوی دارند. فاولر امضا کرد. ببینید ، این یک چالش سخت برای ما خواهد بود ، اما در هر بازی اتفاق می افتد.