“او آینده درخشانی دارد اگر…”: پیش بینی عظیم وسیم اکرم برای IPL Star

وسیم اکرم کاپیتان سابق پاکستان معتقد است که روتوراج گایکواد آینده درخشانی دارد.© اینستاگرام

وسیم اکرم، کاپیتان سابق پاکستان، روتوراج گایکواد، بازیکن تیم سوپر کینگز چنای (CSK) را ستایش کرد و گفت که این بازیکن 26 ساله آینده درخشانی دارد. گایکواد یک فصل موفق دیگر را در لیگ برتر هند (IPL) با مجموع 590 دوش به پایان رساند. در فینال IPL 2023 در مقابل گجرات تایتانز، گایکواد با شلیک سریع 26 به تیمش شروعی عالی در تعقیب و گریز بزرگ داد. اکرم با عملکرد مداوم خود در IPL و همچنین در زمین داخلی، معتقد است که گایکواد یک چشم انداز بزرگ برای تیم هند در آینده است.

او در زیر فشار فوق‌العاده بازی کرده است. نکته مثبت او این است که بسیار آماده است. او یک زمین‌باز بسیار خوب است و همچنین جوان است. گایکواد آینده درخشانی در مورد کریکت هند و همچنین فرنچایزی که در آن بازی می‌کند، دارد.” – اکرم در Sportskeeda گفت.

در فینال IPL 2023، ام اس دونی CSK را به رکورد پنجمین عنوان قهرمانی در برابر گجرات تایتانز رساند که بسیاری معتقد بودند آخرین عنوان او بود.

راویندرا جادجا یک شش و چهار از دو توپ آخر زد زیرا چنای به هدف اصلاح شده 171 در 15 اوور با 5 ویکت رسید تا در فینال غرق باران بعد از ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی در روز رزرو روز سه شنبه در احمدآباد به هدف خود برسد. وضو روز یکشنبه

دوون کانوی نیوزلندی با 25 توپ 47 خود پیش از حضور آجینکیا راهانه (27) و شیوام دوبه که امتیاز 32 شکست ناپذیری را به ثمر رساند، صحنه را برای قهرمانی جادجا آماده کردند.

موهیت شارما، 13 ران کوتاه تا پایان فینال، 4 توپ خوب را قبل از ضربه جادجا به زمین زد تا جشن وحشیانه ای را در بزرگترین استادیوم کریکت جهان به راه بیندازد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله