فینال WTC: یک “رکورد” نکبت بار که هند را در مقابل استرالیا در صندلی راننده قرار می دهد

در حالی که استرالیا آماده سازی خود را برای فینال جام جهانی تست مقابل هند آغاز می کند، مردان Down Under مشتاق هستند تا مبارزات گذشته خود را در The Oval پشت سر بگذارند. در بیش از 140 سال تست کریکت در انگلستان، استرالیا یکی از بدترین رکوردها را در The Oval داشته است که میزبان فینال بین دو تیم برتر از 7 تا 11 ژوئن خواهد بود. استرالیا که در سال 1880 در اولین آزمون انگلستان در اووال بازی کرد، تنها 7 تست از 38 تست را در زمین معروف لندن برنده شد و این مکان را با رکورد 18.42 درصد، بدترین رکورد تاریخ، ترک کرد. در سراسر انگلستان

استرالیا در 50 سال گذشته تنها دو بار در بیضی پیروز شده است. از سوی دیگر، آنها 17 برد از 29 مسابقه در لردز را با میزان موفقیت 43.59 درصد کسب کرده اند که بهتر از انگلیس میزبان با 39.72 درصد از 141 بازی و آفریقای جنوبی 33.33 درصد در همان محل برگزار شده است.

استرالیا دارای نرخ موفقیت 34.62 درصد در هدینگلی، 30.43 درصد در ترنت بریج و 29.03 درصد و 26.67 درصد در اولدترافورد و ادگباستون است.

از سوی دیگر، هند نیز در زمین مسابقه چندان خوب عمل نکرده است و دو برد، هفت تساوی و پنج باخت کسب کرده است. اما تیم تحت رهبری روهیت شارما با پیروزی 157 ران خود مقابل انگلیس در سال 2021، که اولین برد آنها در یک مسابقه آزمایشی در زمین مسابقه در 40 سال گذشته است، خوشحال خواهد شد.

به گزارش cricket.com.au، استرالیا اولین جلسه تمرینی کامل خود را روز پنجشنبه در بریتانیا در بکنهام، که در 20 کیلومتری مرکز لندن است، برگزار خواهد کرد.

پت کامینز و مردانش در آخر هفته در محوطه بیرونی کنت تمرین خواهند کرد زیرا هر دو طرف تنها دو روز قبل از مسابقه به امکانات در Oval دسترسی خواهند داشت.

و در حالی که The Oval احتمالاً طرفدار پیسرها است، بکنهام یک مسیر دوستانه دارد.

استرالیا چرخه WTC 2021-2023 را در صدر جدول به پایان رساند و تنها باخت آنها باخت 2-1 خارج از خانه مقابل هند در اوایل سال جاری بود.

آنها هشت سال است که مردان آبی پوش را شکست نداده اند، چه در خانه و چه خارج از خانه – چهار بار پیاپی در این سری از دست داده اند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله