امتیاز ICC مردان T20I: دیوید مالان از انگلیس بالاترین امتیاز را برای بتسمن کسب می کند

رتبه بندی ICC T20I: دیوید مالان از انگلیس بالاترین امتیازات را کسب می کند

دیوید مالان در جریان سومین T20I در برابر آفریقای جنوبی به شش نفر برتر می رسد.© خبرگزاری فرانسه


دیوید مالان چپ دست انگلیس پس از نمایش عملکرد چشمگیر در سریالی که اخیراً در برابر آفریقای جنوبی به اتمام رسیده است ، در رده بندی بازیکنان ICC بالاترین امتیاز رتبه بندی را برای بازیکنان خفاش در رده بندی بازیکنان ICC کسب کرده است. مالان به خاطر بازی در برابر آفریقای جنوبی به عنوان بازیکن این مجموعه انتخاب شد. چپ دست 33 ساله اکنون 915 امتیاز در رده بندی T20I دارد و او پس از رسیدن آرون فینچ استرالیایی به 900 امتیاز در ژوئیه 2018 از مرز 900 عبور کرد. مالان اکنون 44 امتیاز برتری دارد نسبت به بابر اعظم پاکستانی که از آن پیشی گرفت. تا سپتامبر امسال شماره یک شود. بازیکن مالان در یک سری از مسابقات برابر آفریقای جنوبی شامل یک پیروزی در مسابقه 99 بود که در T20I نهایی برگزار نشد و این به تیم ائوین مورگان کمک کرد تا یک مبارزه سفید برابر Proteas ثبت کنند.

بوق تجاری

KL Rahul و ویرات کهلی تنها دو ضرب و شتم هندی هستند که در رده بندی بازیکنان ICC T20I قرار می گیرند. راهول و کولی به ترتیب در جایگاه چهارم و نهم قرار گرفتند.

در نتیجه پیروزی در این سری ، انگلیس همچنین استرالیا را از رتبه اول رده بندی ICC T20I حذف کرد. انگلیس که این سری را با 271 امتیاز آغاز کرده است ، اکنون با 275 امتیاز برابر استرالیا است اما از امتیاز دهی جلوتر است. هند در رتبه بندی T20I در رده سوم قرار دارد و با چهار امتیاز از پاکستان در رده چهارم قرار دارد.

آفریقای جنوبی و نیوزیلند موقعیت های پنجم و ششم خود را حفظ کردند ، در حالی که هند غربی پس از شکست 2-0 در ست دوم ، پشت افغانستان قرار گرفت و به مکان 10 رسید.

بالا رفته

جوس باتلر انگلیسی هفت مکان را به دست آورد تا به جایگاه 21 برسد و فرم خوب سازگار آفریقای جنوبی روسی ون در دوسن ، که 136 سری در این سری به ثمر رساند ، او را به مقام هفدهم در جایگاه پنجم در زندگی حرفه ای خود رساند. بازگشت فافا دو پلسیس به فرم ، در مجموع 121 دویدن ، او را به جمع 20 تیم برتر رساند.

در بین اسکیت بازان ، عدیل رشید انگلیسی ، که پاهای خود را می چرخاند ، به امتیاز 700 امتیاز بازگشت و سه مقام کسب کرد تا به مقام چهارم برسد. او فقط یک مکان زیر بهترین رتبه سوم در نوامبر 2018 است. هر هفت غلتک چرخنده هستند و تبرایز شمسی ، غلتکی با بالاترین امتیاز در آفریقای جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله