“استیو اسمیت” ساچین تندولکار “حرکت و مدیریت مستقیم قبلاً متعالی بود”

ساچین تندولکارس ماشین مستقیم و رانندگی قبلاً عالی بودند: استیو اسمیت

استیو اسمیت از ساچین تندول در جلسه پرسش و پاسخ اخیر استقبال کرد© توییتر


استیو اسمیت ، خفاش اتریشی روز سه شنبه گفت که عاشق تماشای خفاش ساچین تندولکار است و همچنین از رانندگی مستقیم و سوار شدن به استاد بلاستر تعریف و تمجید کرد. اسمیت جلسات پرسش و پاسخ را در اینستاگرام انجام داد و پس از آن بود که در مورد نظرش درباره ساچین تندولکار از او سال شد. در پاسخ به س ،ال ، اسمیت پاسخ داد: “او قبلاً عاشق (دیدن) خفاش ساهین بود ، خصوصاً وقتی با شمشیر به زمین می زد ، وقتی رانندگی و رانندگی او عالی بود ، تماشای آنها بسیار عالی بود.”

بوق تجاری

به عنوان بخشی از س andال ها و پاسخ ها ، اسمیت راجر فدرر را به عنوان تنیس باز مورد علاقه خود قرار داد و همچنین AB de Villiers را به عنوان کریکت محبوب پروتئاز معرفی کرد.

در اوایل روز ، اسمیت گفت که او موفق شده است قبل از یک سری فیلم های محدود علیه هند که از جمعه آغاز می شود ، وضوح ذهن و بدن را پیدا کند.

هند و استرالیا قصد دارند در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش با یکدیگر روبرو شوند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است در سیدنی آغاز شود.

“در واقع من از خم زدن در طول IPL بسیار ناامید شده ام. من هرگز ریتم خوبی نداشته ام ، اما فکر می کنم چند روز گذشته چیزی پیدا کردم. افرادی را که من را می شناسند ببندید ، من چند روز گذشته دست هایم را پیدا کرده ام. که من از آن بسیار خوشحالم. “

بالا رفته

بعد از یک پا با یک توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین آزمون بین هند و استرالیا یک مسابقه “شبانه روز” خواهد بود.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا پس از تغییر ICC در سیستم نمره دهی WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رتبه اول و هند در رتبه دوم قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله