استرالیا در مقابل هند برای 2 امتیاز ارتقا یافته 2 T20I T20 1 زنده


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. پس از 4.0 فریم ، هند ، که 195 هدف را دنبال می کند ، 43/0 است. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. مسابقه استرالیا – هند 2020-21 امروز بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. نقشه نمره استرالیا – هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی کارت نتایج را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید. با تبلیغات Sports.NDTV.com که مکان مناسبی برای گرفتن امتیاز در کریکت است ، به روزرسانی های زنده سریع داشته باشید.

3.6 فریم (1 اجرا)
مجرد و 19 سال تمام است. مسطح و در وسط ، راهول آن را ادامه می دهد و اعتصاب را تا بعدی ادامه می دهد.

3.5 فریم (1 پرتاب)
صاف و برگشته در خیابان ، این بار داوان او را از یک نقطه برای یک دوست کوتاه می کند. 18 از پایان تا کنون.

3.4 فریم (4 اجرا)
چهار برش و اصلاح کاملا! صاف و درست بیرون ، دوان روی پای عقب خود منتظر می ماند و غواصی گذشته را قطع می کند. مرد سوم کوتاه او را تعقیب می کند ، اما دوم می شود.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: Shihar Davan گلن مکسول را 4 ضربه زد!  IND 41/0 (3.4 Ov).  هدف: 195؛  PPP: 9.43

3.3 فریم (6 اجرا)
شش! دوان الان میاد! ماکسول در اینجا تحت درمان است. او یک بار دیگر آن را پرت می کند و وسط آن را بغل می کند. دوان به یک زانو افتاد و آنها را روی دروازه عمیق کلیک کرد تا سر بزرگی پیدا کند.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: Six!  شیار دوان گلن ماکسول را زد.  IND 37/0 (3.3 اواسط).  هدف: 195؛  PPP: 9.58

3.2 بیش (3 اجرا)
دوباره روی بالش ها ، راهول او را تا یک پای نازک پایین می آورد. قبل از اینکه یک شکارچی کوتاه قد با نازکی به توپ برسد ، سه نفر را می گیرد.

3.1 بیش (4 اجرا)
چهار از ماکسول با حاشیه استقبال شد. او آن را پرتاب کرد ، اما آن را روی بالشهای راهول قرار داد ، که ایستاد و آن را از طریق یک پای کوتاه نازک تا حد سخت نگه داشت.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: KL Rahul گلن مکسول را 4 زد!  IND 28/0 (3.1 اواسط).  هدف: 195؛  PPP: 9.92

گلن ماکسول دستش را برگرداند.

2.6 فریم (4 اجرا)
EDGY FOUR! هند اما مخالفتی نخواهد داشت. عزیز از تای شروع کن به نظر می رسد داوان می خواهد پوشش اضافی بگیرد ، اما لبه بیرونی ضخیمی دارد. هیچ کس در این لیست وجود ندارد. او از دیگ بخار عبور می کند و به حصار شخص سوم سقوط می کند.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: Shihar Davan اندرو تای را 4 ضربه زد!  IND 24/0 (3.0 اوت)  هدف: 195؛  RRR: 10.06

2.5 فریم (1 اجرا)
از خارج کوتاه و گسترده ، به یک نقطه عمیق برای یک برش تبدیل می شود.

2.4 فریم (6 اجرا)
ششم! کشته شده! هیچ توپی برای تایلند و استرالیا گران نیست. در بیرون ، پر و پیمان رحول روی آنها را مجسمه می کند و تا آخر می رود.
AUS در برابر IND: 2nd T20I: این شش است!  K. L. Rahul اندرو تای را می زند.  IND 19/0 (2.4 اوت).  هدف: 195؛  RRR: 10.15

2.4 فریم (1 پرتاب)
توپ سفید! نوسان و دلتنگ شوید! طول توپ ، که در خارج است ، راهول به سمت پا در کنار پا می رود ، اما اتصال نمی یابد. چسبیده Ty پا فراتر گذاشت یک ضربه رایگان در راه است.

2.3 بیش (2 اجرا)
پرتاب کامل به وسط ، رهول کلیک می کند ، اما وقت ندارد. روی یک پایه مربع عمیق برای دو نفر می رود.

2.2 فریم (0 راه اندازی)
یک تماس بلند دیگر ، اما قاضی دیگر حرکت نمی کند. این بار استرالیا قصد ندارد بررسی کند. طول توپ در وسط و وسط ، به نظر می رسد راهول آنها را در کنار پای خود اجرا می کند اما ضرباتی را از کنار زمین اشتباه می گیرد. درخواست تجدیدنظر عمومی ، اما رد شد. استرالیایی ها این بار خطر بازرسی ندارند ، زیرا یکی دیگر از آنها سوخته است.

2.1 فریم (1 پرتاب)
بیرون نخواهد آمد! قسمت بیرونی پا را کج کرده و دوان می ماند. به نظر می رسد داوان با یک توپ کاملاً پر از بالشتک ، کلیک می کند اما از دست می دهد. همه آنها درخواست تجدید نظر می کنند ، اما هیچ چیز از قاضی نیست. وید با دیگ صحبت کرد و سپس با DRS تماس گرفت. دوباره تکرار می شود! در RTS و Hotspot نیز هیچ چیز وجود ندارد. Ball Tracker چه می گوید؟ زمین بیرون از پا. دوان سالم است. استرالیا یکی از بررسی ها را از دست می دهد. در پایان ، خفاش ها پا را می گیرند.

متیو وید بررسی LBW را علیه داوان انجام می دهد. بیایید ببینیم تکرارها چه چیزی را نشان می دهد. این تحویل منصفانه است زیرا Hot Spot می آید ، اما هیچ چیزی را نشان نمی دهد. RTS اکنون عرضه می شود و همچنین هیچ افزایشی را نشان نمی دهد. Ball Tacker را روشن می کند ، که نشان می دهد توپ روی پای او پرتاب شده است. داوان زنده مانده و استرالیا پاسخ را از دست می دهد.

درست همان موردی که با آمدن اندرو تای به کاسه برای دانیل سامس تمام شد.

1.6 فریم (1 اجرا)
فقط یک تک روی توپ آخر. شروع خوب و از Abbott. کوتاه و پر سر و صدا ، دوان او را وادار به جارو زدن پوشش برای یک دوست می کند.

1.5 فریم (0 راه اندازی)
شوت عالی ، اما هیچ چیز. بیرون و کاملاً بیرون ، دوان درایو می زند اما یک محافظ میدان پیدا می کند.

1.4 فریم (1 اجرا)
از بیرون کوتاه و پهن ، رحول آن را به شدت در عمق یک نقطه برای یک دوست قطع می کند. Shirita پیشنهاد داد ، و Rahul به دنبال آن رفت ، اما آنها از حفاظت عمیق برخوردارند. بولینگ در زمین خود را اینجا لعنتی.

1.3 فریم (1 اجرا)
دوان سر جایش نیست. به نظر می رسد که طول توپ از آنجا به بیرون سوار می شود ، اما یک لبه ضخیم بیرونی به شخص سوم می رسد.

1.2 فریم (0 راه اندازی)
کامل و فراتر از آن ، دوان کاملاً آن را جشن می گیرد ، اما یک شکارچی پیدا می کند.

1.1 فریم (1 اجرا)
کامل و دور ، رهول او را به وسط هل می دهد. او این کار را با دستان نرم انجام می دهد و تک آهنگی که به دست می آورند آسان است.

با توپ در طرف دیگر چه کسی خواهد بود؟ شان ابوت خواهد بود.

0.6 بیش از (1 مایل)
یکی برای افتتاحیه! پر از وسط ، رحول او را به سمت راست در وسط هافبک می اندازد و او را وادار به فرار می کند. این بار داوان پاسخ می دهد و آنها این کار را راحت می کنند. 5 از دهانه.

0.5 بیش از (2 اجرا)
کوتاه و بیرون ، راهول او را از فاصله بین نقطه و مرد سوم کوتاه عبور می دهد. ابوت از یک نقطه عمقی به خوبی در توپ سمت چپ قرار می گیرد. ضرب و شتم را تا دو ادامه می دهد.

0.4 بیش (0 راه اندازی)
کوتاه و گرد ، به سمت مرد سوم پایین خفه می شود. راهول یک تک آهنگ می خواست اما دوان علاقه ای نشان نداد.

0.3 بیش (2 اجرا)
راهول کار می کند و کار می کند! کوتاه و فقط نزدیک ، راهول او را به عمق نقطه عمیق هدایت می کند و به قسمت دوم برمی گردد.

0.2 بیش از (0 راه اندازی)
این بار سامس از کنار بیت ها عبور می کند. بعد از شکستن از بین می رود. رهول پشت فرمان نگاه می کند ، اما زمین خورده است. یک شروع خوب از سامس.

سپس تعقیب کنید! بازیکنان استرالیا زمین را در مرکز بیرون آوردند. KL Rahul و Shikhar Dhawan رقبای هند هستند. دانیل سامس با توپ شروع خواهد کرد.

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
سامس درمورد پول حق دارد! طول توپ تقریباً به وسط است ، به نظر می رسد راهول از کنار پایش در حال دویدن است ، اما توپ فقط با یک تماس برمی گردد و پرش می کند تا آن را در بالای زمین قرار دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله