“استادان”: داستین جانسون ، رتبه اول جهان ، رهبر را با تازه کار Im Sun Zhe به اشتراک می گذارد


داستین جانسون ، که مقام اول را دارد ، از طریق آمن کوت راه خود را به دست آورد و سهم رهبر تیم کره جنوبی Im Son Zhe را در دور دوم جمعه مسترهای 84 بدست آورد. جانسون ، برنده Open US 2016 ، در عقب مسابقات آگوستا ناسیونال شروع به کار کرد و با رسیدن به سطح 8 ، برتری خود را با امام 22 ساله افزایش داد که از سال 1979 به عنوان اولین برنده مستر تلاش می کند. جاستین توماس ، مقام سوم ، که در سوراخ 10 نیز شروع کرد ، نه برتر خود را با چهار پرنده پشت سر هم بست ، اما برای اولین بار با خدای مضاعف از برتری سقوط کرد. سه پرنده جانسون در سوراخ معروف سه سوراخ ، از 11 شروع می شود ، شامل یک ضربه هشت پا در پار-3 12th و یک ضربه چهار پا در par-5 13th برای رسیدن به 10 برای لبه چهار زمانه.

بوق تجاری

اما او در 14 سالگی با سه غل و زنجیر دنبال کرد و برای تخلیه بخار 5 در پانزدهم به داخل آب رفت و سپس مسیر خود را به سمت پیچ ادامه داد.

پیش از این جانسون پس از طوفانی که وی را مجبور کرد صبح جمعه را به پایان برساند ، در هجدهمth پرندگان 15 فوت را غرق کرد تا دور 65 را به پایان برساند تا منجر به شکاف 18 سوراخ شود.

جانسون پس از پایین ترین دور خود در کلاس استاد و اولین بار بدون مترسک ، به سرعت به دور دوم بازگشت.

جانسون گفت: “ادامه بازی قطعاً یک مزیت خوب است.” “حالم خوب است.”

جانسون پس از تایگر وودز در سال 2002 می تواند اولین شماره یک در جهان باشد که برنده مستر می شود.

جانسون در شش رشته آخر از جمله سال گذشته که بهترین در جهان بود ، در سه رتبه دوم قرار گرفت.

36 ساله و آمریکایی شکننده که فقط یک ساعت با آگوستا فاصله داشت ، ماه گذشته پس از یک تست مثبت در Covid-19 ، دو جلسه برنامه کارشناسی ارشد را از دست داد ، اما در تور هوستون به مقام دوم رسید.

– مکیلروی در پاسخ –

از زمان شکست Covid-19 در تور PGA ، جانسون در هارتفورد برنده شد ، در مسابقات قهرمانی PGA دوم شد ، تورنمنت قهرمانی را کسب کرد و مقام ششم مسابقات آزاد ایالات متحده را کسب کرد.

توماس ، برنده مسابقات قهرمانی PGA 2017 ، پرندگان را از چهار تا هشت پا مجروح کرد تا برای مدت کوتاهی به رهبران بپیوندد ، اما در اولین راه ایستاد ، به درخت برخورد و به زمین سبز رفت و به کابوس جمعه سیزدهم نزدیک شد.

توماس صبح 68 را به پایان رساند ، هرگز بهتر از 73 شلیک نکرد ، در چهار دور قبلی مسترز.

من پرندگان 12 و 13 را به دنیا آوردم و در 14 سالگی با پرنده در 15 سالگی پاسخ ناموفق دادم تا در همان حد جانسون باشم.

روری مک یلروی در رده پنجم ، که به دنبال یک کت سبز برای تکمیل گرند اسلم حرفه خود است ، در دور دوم چهار سوراخ از هشت سوراخ اول را به پایان رساند تا امیدهای قهرمانی در مستر را زنده کند.

با افتادن در افتتاح 75 و تقسیم 77 ، چهار بار اصلی برنده 10 با یک مرغک دهم شروع کرد ، 10 پا فرار کرد تا birdie par-3 12th ، یک مشت هشت پا را به birdie par-5 15th فرو برد و یک پرنده پانزده فوت را در هفدهم برای رسیدن به 1 زیر ، برش پیش بینی شده.

آوگوستا ناسیونال که با باران نرم شده بود ، کمترین میانگین امتیاز را برای کل توپ اصلی کسب کرد – 71.43 ضربه.

53 بازیکن در دور اول و 24 امتیاز در دهه 60 حضور داشتند که هر دو رکورد هر دور در تاریخ مسترها بودند. امتیاز قدیمی بازیکنان با ارزش اسمی ضعیف در دور دوم در سال 1992 47 بود.

مدافع عنوان قهرمانی وودز پس از افتتاحیه 68 ، 15 بار قهرمان اصلی و پنج بار قهرمان مستر ، که با بهترین شروع او تا اوت برابر است ، دیر منتظر ماند.

این اولین تور مستر او بود که از مزخرفات خلاص شد ، از سال 2008 و در هر رشته از سال 2009.

بالا رفته

برنهارد لانگر 63 ساله آلمانی ، دو بار قهرمان مسترز ، 68 بار افتتاح شد. هنگامی که لری 62 ساله ، قهرمان 62 ساله مسترز ، 70 بازی را باز کرد ، این اولین دور در تاریخ گلف بود که دو بازیکن بالای 60 سال جفت شکستند.

مسترها از تاریخ معمول آوریل خود توسط بیماری همه گیر Covid-19 به تعویق افتادند ، که همچنین بینندگان را مجبور کرد که آن را به عنوان یک اقدام امنیتی ممنوع کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله