تونی کروس می گوید فوتبالیست ها فقط “عروسک” برای یوفا و فیفا هستند


هافبک آلمانی تونی کروس معتقد است که فوتبالیست ها فقط “عروسک هایی” هستند که توسط هیئت های حاکم فیفا و یوفا مورد استفاده قرار می گیرند و آنها در بحث های مربوط به مسابقات مانند لیگ ملت ها یا سوپرلیگ جدید احتمالی جدید اروپا ناتوان هستند. کروس در پادکست خود “Einfach mal Luppen” گفت: “بعلاوه ، ما به عنوان بازیکن ، فقط عروسک خیمه شب بازی برای همه چیزهای جدیدی هستیم که توسط فیفا و یوفا اختراع شده اند. هیچ کس از ما نمی پرسد.” کروس که ماه گذشته صدمین بازی خود را برای تیم ملی آلمان انجام داد ، در یک بازی دوستانه برابر جمهوری چک و همچنین مسابقات لیگ ملت ها برابر اوکراین و اسپانیا است.

بوق تجاری

برنده جام جهانی 2014 احساس می کند اگر بازیکنان بگویند “نه در لیگ ملت ها ، نه در سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی و نه در جام جهانی باشگاه ها با 20 تیم یا بیشتر بازی نخواهند کرد.”

ستاره رئال مادرید گفت که او معتقد است که چنین تورنمنت هایی برای “مکیدن همه چیز از نظر مالی ، و البته از نظر جسمی از هر بازیکن – و سپس برخی” برنامه ریزی شده است.

ماه گذشته ، جوزپ ماریا بارتومئو ، رئیس جمهور مستعفی بارسلونا گفت که سوپرلیگ اروپا می تواند به زودی به واقعیت تبدیل شود.

Kroos گفت: این لیگ ، متشکل از 18 باشگاه مهم اروپایی ، از نظر ورزشی “یک امر بسیار بسیار جالب” خواهد بود که منجر به مخاطبان زیادی در تلویزیون می شود اما خطر گسترش شکاف بین نخبگان این قاره و بقیه را فراهم می کند.

کروس با اشاره به قالب های فعلی لیگ قهرمانان ، قهرمانی اروپا و جام جهانی به عنوان “محصولات اصلی” افزود: “همچنین خوب است که بعضی چیزها را به همان شکلی که هستند بگذاریم.”

کروس همچنین از کاپیتان آرسنال و مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند پیر امریک اوبامیانگا انتقاد کرد که بعضی اوقات هنگام جشن گرفتن گلها از ماسک استفاده می کند.

اوبامیانگ پس از کشتن “رن” در لیگ اروپا در مارس 2019 ، ماسکی پوشید که از فیلم “پلنگ سیاه” الهام گرفته شده است.

در طول اقامت خود در آلمان ، Abamean همچنین تعدادی ماسک مختلف کشید تا پس از ارزیابی از آنها تجلیل کند.

کروس گفت: “روزی آبامین جشن گرفت و ماسکی برداشت. این پایان من خواهد بود.”

“من همچنین فکر نمی کنم که نمونه خوبی برای پیروی از آن باشد. چه مزخرفاتی است.”

اوبامیان با انتشار تصویری که توسط دانش آموز مدرسه ای که خواسته تصویری مبتنی بر شادی ایجاد کند ، در توییتر منتشر کرد.

بالا رفته

گابن گفت: “آیاToniKroos فرزند دارد؟ فقط بخاطر بسپار ، من چندین بار این کار را برای پسرم انجام داده ام و دوباره این کار را انجام خواهم داد.”

“کاش شما هرگز بچه دار می شدید و آنها را به عنوان دانش آموز این دبستان خوشحال می کردید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله