از کجا باید سیسمونی بخرم؟

البته در بازار بزرگ تهران فروشگاه ها و مغازه هایی هم هستند که لوازم سیسمونی نوزاد را به صورت تکی به فروش می رسانند. در این راستا می توانید برندهایی از سیسمونی نوزاد ایرانی و خارجی را کنار هم ببینید و همه لوازم ضروری و غیرضروری سیسمونی را در اینجا پیدا کنید. علاوه بر این اگر تصمیم دارید که لباس های مناسبی را به صورت تکی خریداری کنید به این مرکز سری بزنید. جهت تهیه پارچه برای سرویس خواب نوزاد می توانید به خیابان احسانی در این این محله سری بزنید.

خیابان ولیعصر حدفاصل پارک ساعی تا پارک ملت: در این بخش از تهران می توانید فروشگاه های لوکس تری برای خرید سیسمونی نوزاد پیدا مغازه ی سیسمونی کنید. لوازم خانگی، لوازم آرایشی، پوشاک، کیف، کفش، ساعت، بدلیجات و سیسمونی کالاهایی هستند که در این مراکز خرید میتوانید پیدا سیسمونی ها کنید. 2.سه راه جمهوری، نوفل لوشاتو: در خود خیابان جمهوری خیلی دنبال سیسمونی فروشی نگردبد و مستقیم سراغ پاساژ قدیمی سیسمونی بروید که بیش از 50 فروشگاه را در خود جای داده و جزو مراکز اصلی فروش این محصولات است.

نگران نباشید، خیلی زود باید رنگ و طرح اتاق را مطابق میل فرزندتان تغییر دهید. پیش از هر چیز فراموش نکنید که اتاق نوزاد متعلق به شما هم هست! برای مثال عروسک خرس سایز بزرگ برای دکور اتاق کودک یا عروسک گربه خوابیده در کنار تخت کودک مناسب است. برندهای ایرانی و خارجی مختلف این این مرکز شعبه دارند و البته قیمت بعضی از اجناس بالا است اما با کمی پرس و جو میتوانید لوازم مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید. البته پاساژ کویتیهای خیابان پانزده خرداد هم یکی دو فروشگاه لباس فروشی دارد که ویژه برندهاست و طبعیتا اجناسشان کمی گران تر از عرف بازار.

پس کمی هم برای خوشایند خودتان یک سرویس با طرح دلخواهتان انتخاب کنید. پس جسورانه تصمیم بگیرید! یک روز پر از شیطنت و بازی دیگر هم به پایان رسیده و حالا وقت استراحت و خواب رسیده است، آن هم در اتاقی پر از سیسمونی و لوازم نوزاد یا اتاقی با فضای شخصیتر شده. فروشگاه اینترنتی نی نی کالا در سراسر کشور در خدمت شما هم وطنان عزیز است، شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت نی نی کالا خرید خود اعم از سیسمونی، تخت و کمد نوزاد نوجوان، سرویس خواب نوزاد، اسباب بازی و.. در عبدل آباد برای خرید سیسمونی به دنبال خیابان احد باشید.