قیمت خرید 44 مدل دوچرخه ثابت [ خانگی و حرفه ای ] با تخفیف

پس از ورزش، با انجام تمرین های کششی بدن خود را سرد کنید. بنابراین عجله نکنید. برای بهره مندی از فواید سلامتی بخش ورزش، باید آن را بخش تعطیل نشدنی زندگی روزمره خود قرار دهید. که از این برندها بهترین ها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. دوچرخه ثابت خانگی ارزان اما با کیفیت یا بهترین درخواستی است که از طرف اکثر خریداران و مشتریان سایت در مشاوره تلفنی مطرح میگردد . قیمت بهترین دوچرخه ثابت چند تومان است؟ دوچرخههای ثابت ایستاده معمولا سبکترین وزن، کوچکترین ابعاد و مناسبترین قیمت را دارند و مناسب افراد عادی هستند که دوست دارند فعالیت ورزشی مشابه دوچرخهسواری معمولی را در فضای بسته تجربه کنند. افراد می توانند به صورت نشسته و یا ایستاده از این وسیله استفاده کنند. این افراد می توانند با قرار دادن کفی های طبی ارتفاع زانوهایشان را متعادل کنند و از بروز دردهای مفصلی و عضلانی در امان خرید دوچرخه ثابت ورزشی بمانند. دوچرخهسواری یکی از ورزشهای مفرح و هوازی است که بخشی بزرگی از عضلات بدن به ویژه عضلههای پا را درگیر میکند و نقش مهمی در حفظ سلامت انسان دارد. در هر صورتی، خرید دوچرخه ثابت ارزان تمام میشود؛ چرا که مزایای بسیار زیادی به کاربرانش هدیه میدهد.

زین دوچرخه را طوری تنظیم کنید که ساق پا هنگامی که پدال در پایینترین نقطه خود است، اندکی خم شده باشد. یک پیچ عمل می کند می تواند میزان سختی و نرمی پدال را تنظیم نماید. دوچرخه ثابت نشسته : اینها در واقع همان دوچرخه معمولی هستند که سالیان دراز همه ما تجربه استفاده از آن ها را داشته ایم، این دوچرخه ها دارای صندلی بلند و پدال هایی در پایین صندلی هستند که قابلیت تمرین با شدت بالا را نیز برای کاربر فراهم می کند. دوچرخه سواری بر روی یک دوچرخه ایستاده، کالری سوزی در حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ کیلوکالری در ساعت را فراهم می کند، زیرا شما می توانید بین تمرینات قلبی (منطقه ایروبیک) و تمرینات HIIT (ناحیه بی هوازی) تعادل ایجاد کنید و به این ترتیب سریع تر چربی شکم را بسوزانید. بنابراین روی اهرم خلاص کردن دسته دنده چند بار فشار وارد کنید تا مطمئن شوید که در مکانیسم هیچ جایی برای خلاص شدن و دنده بیشتری وجود ندارد.این باعث می شود مطمئن شوید که دنده عقب (گیربکس عقب) به طور کامل خلاص شده است. دوچرخه اسپینینگ : این دوچرخه ها تجربه یک دوچرخه سواری حرفه ای در جاده را به فرد القا می کند، زیرا صندلی هایشان در مورد موازی با دسته ها قرار دارد.

دوچرخه ثابت ایستاده پاندا مدل B352 یکی از نمونه های دوچرخه ثابت ارزان موجود در بازار می باشد که نسبت به قیمت دوچرخه ثابت خانگی ویژگی های بارزی دارد. دوچرخه های ثابت دستگاه پیچیده ای نیستند این دوچرخه ها فقط یک پایه که بدنه را روی زمین محکم نگه میارد و یک پدال است که به کمک نیروی انسانی شروع به حرکت میکند.این دستگاه ها به صورت نشسته و ایستاده تولید میشود نوع نشسته دوچرخه ها فشار کمتری را به کمر وارد میکند و برای کسانی که مشکل کمر درد دارند مناسب است. صندلی این دوچرخه ثابت به نسب دوچرخه ثابت ایستاده بزرگتر است و همچنین پدال در قسمت جلوتر از صندلی قرار گرفته است که ماهیت این سیستم تنها برای راحتی بیشتر وجلوگیری از آسسب دیدگی در هنگام رکاب زدن است. با استفاده از دوچرخه ثابت نشسته ، می توان با نشستن بر روی صندلی ، شروع به رکاب زدن کرد و به همین دلیل برای افرادی که دچار درد کمر و یا زانو هستند ، انتخاب مناسب تری می باشد ، ولی در نوع دوچرخه های ثابت ایستاده ، حتما باید به صورت ایستاده شروع به رکاب زدن کرد .

مک میلان دوچرخه خود را به تدریج و طی پنج سال چنان کامل کرد که می توانست تا 22 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. این غلطک ها اصولاً جهت گرم کردن بدن دوچرخه سواران حرفه ای قبل از مسابقه به کار برده می شود. قیمت دوچرخه ثابت خانگی ارزان است و مزایای خیلی بیشتری را نسبت به هزینهای که پرداخت میکنید، به همراه خواهد داشت. البته فراموش نکنید که شروع این کار نیاز به سلامت کلی بدن هم دارد. بطور کلی دوچرخه های ثابت با میانگین قیمتی ۷۰۰هزار الی ۱۴ میلیون تومان، با برندهای مختلفی در بازارهای ورزشی کشورمان وجود دارند که از مهمترین این برند ها می توان به power max, خرید دوچرخه ثابت ارزان دست دوم Tomahawk، Proteus، Horizon، Turbo Fitness، Kettler، JK Exer و … فشار در پشت و گردن – هنگام استفاده از یک دوچرخه اسپینینگ با شدت بالا تمرینی، باید کمی به جلو بروید. دقیقه ۴۰-۴۵: به مقاومت بالا بروید و به آرامی پدال بزنید. دقیقه ۳۵-۴۰: تغییر به مقاومت متوسط و پدال زدن سریع. دقیقه ۵۰-۵۵: تغییر به مقاومت بالا و کم کردن سرعت. یعنی برای وزن کم کردن، کالریای که میسوزانید باید بیشتر از کالریای باشد که مصرف میکنید.