اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی پست ادیسون کاوانی از منچستر یونایتد در فوتبال – فوتبال است

انگلیس انگلیس ، ادینسون کاوانی ، مهاجم دورافتاده منچستر یونایتد را در شبکه های اجتماعی در نظر گرفته است که در برخی زمینه ها یک عبارت اسپانیایی توهین آمیز دارد.

این فوتبالیست 33 ساله اروگوئه ای با الهام از یونایتد برای صعود ساوتهمپتون در لیگ برتر با برتری 3-2 روز یکشنبه با دو گل و یک پاس گل پس از بیرون آمدن از نیمکت در زمان تعطیل ، موفق به پیروزی شد.

کاوانی در پاسخ به تبریکات در اینستاگرام به اسپانیایی نوشت: “Gracias negrito.” این پست اندکی پس از مسابقه ظاهر شد و اکنون حذف شده است.

کاوانی در بیانیه ای در وب سایت باشگاه گفت: “پیامی که من بعد از بازی روز یکشنبه ارسال کردم به عنوان یک سلام خوب به یکی از دوستان ، تشکر از او برای تبریک بعد از بازی بود.”

“آخرین کاری که می خواستم انجام دهم صدمه زدن به کسی است. من کاملاً مخالف نژادپرستی هستم و به محض توضیح این مطلب که تفسیر آن متفاوت است ، پست را حذف کردم. من می خواهم صمیمانه بخاطر آن عذرخواهی کنم. “

کاوانی ممکن است در سه بازی با حداقل محرومیت روبرو شود در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس فکر کند وی طبق قانون E3 از زبان تبعیض آمیز یا نژادپرستانه استفاده کرده است.

مهاجم سابق لیورپول ، لوئیس سوارز ، هم تیمی اروگوئه ای کاوانی ، به دلیل استفاده از همین کلمه در یک بازی میدانی با مدافع فرانسوی یونایتد پاتریس اورا در سال 2011 به مدت 8 مسابقه محروم شد.

یونایتد گفت: “برای ما روشن است که مطلقا قصد سوicious مخربی در پشت گزارش ادینسون وجود ندارد و وی به محض اطلاع به اینکه ممکن است سو تعبیر شود ، آن را حذف کرد.”

“ادینسون برای هرگونه تخلف غیر عمدی عذرخواهی کرد. منچستر یونایتد و همه بازیکنان ما کاملاً به مبارزه با نژادپرستی متعهد هستند. “

از زمان رفتن به عنوان بازیکن آزاد در عمل نقل و انتقالات تابستانی ، کاوانی سه گل در این باشگاه به ثمر رسانده است.