آنوشکا شارما عکسی از “یوگا” در کنار همسرش ویرات کولی دارد

آنوشکا شارما پیام می فرستد

ویرات کولی در کلاس های یوگا به همسرش آنوشکا شارما کمک کرد.© آنوشکا شارما / اینستاگرام


آنوشکا شارما ، بازیگر ، همسر ویرات کولی ، کاپیتان کریکت هند ، عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می داد در حال انجام یوگا با همسرش است که او را برای حمایت از او نگه داشته است. کهلی و آنوشکا در انتظار فرزند اول خود هستند و بازیکن کریکت هند که با تیم هندی در تور استرالیا به سر می برد ، پس از اولین آزمایش با مرخصی پدری به خانه بازمی گردد. آنوشکا در تیتر نوشت: “این تمرین” سخت ترین “است (و پا به سمت بالا است).

بوق تجاری

کوهلی و آنوشکا در سال 2017 ازدواج کردند و در آگوست امسال اعلام کردند که در انتظار فرزند اول خود هستند.

کوهلی ، کاپیتان تیم ملی کریکت هند در تمام قالب های بازی ، پس از ریکی پونتینگ و ساچین تندولکار ، یکی از برترین بازیکنان ضرب و شتم در جهان و سومین گلزن برتر تمام فرمت ها در تمام زمان ها در کرکت بین المللی است.

این بازیکن 32 ساله در یک دوره کاری که بیش از 12 سال به طول انجامید 11 هزار و 977 دوش در کریکت یک روزه بین المللی و 7240 دوش در مسابقات انجام داد.

کوهلی همچنین در مسابقات Twenty20 Internationals موفق به کسب 2،794 دوش شد و در لیگ برتر هند (IPL) هدایت Royal Challengers Bangalore (RCB) را بر عهده دارد.

کولی به احتمال زیاد در ODI از مرز 10 هزار مسافت پیموده شده عبور کرد. در قالب آن قرن 43 و پنجاه و پنجاه و نهم است.

آدمک زن راست دست 27 سال آزمایشی دارد و حرفه وی 254 سال است ، نه 25 سال.

بالا رفته

کهلی اولین بازی خود را در مسابقات بین المللی ODI مقابل سریلانکا در سال 2008 انجام داد و در بخش آزمون اولین بازی خود را مقابل وست هند انجام داد.

وی از زمان تأسیس IPL در سال 2008 در RCB بوده و از معدود افرادی است که از ابتدای IPL برای یک حق رای دادن طرفداری کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله