آزمون آدلاید “Sure” مدیر عامل کریکت استرالیا برای حرکت به جلو طبق برنامه پیش بینی شده است


مدیر عامل موقت Cricket Australia Australia نیک هاکلی تأیید کرده است که آزمایشات روزانه بین هند و استرالیا در آدلاید طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد. استرالیای جنوبی محاصره را پس از کشف گروهی از موارد COVID در هفته گذشته انجام داد که آزمایش توپ صورتی را بین دو طرف تحت اسکنر انجام داد. هاكلی گفت كه اوضاع در حال حاضر تحت كنترل است و قلعه در 21 نوامبر برداشته شد و افزود كه وی با آزمایش “توپ صورتی” كه طبق برنامه زمانی 17 دسامبر برگزار می شود ، بسیار “هیجان زده” است.

بوق تجاری

“هفته گذشته گروه کوچکی از موارد COVID وجود داشت و ما اطمینان دولت استرالیای جنوبی را گرفتیم که جلوی آن را گرفته و روز شنبه بلند شد. بنابراین ما اطمینان داریم که آزمایش در آدلاید طبق برنامه انجام می شود.” هاکلی در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی.

هاكلی در پاسخ به پرسش ANI گفت: “ما خوش شانس هستیم كه انتقال جامعه نسبتاً جزئی بوده است ، اما ما اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم. همانطور كه ​​گفتم ، ما اطمینان داریم كه آزمایش اول طبق برنامه ریزی در آدلاید برگزار می شود و من از این امر بسیار خوشحالم.” .

بیش از 10 روز از ورود تیم کریکت هند به استرالیا برای یک تور طولانی چند قالب می گذرد. تا زمانی که تیم در قرنطینه باقی بماند ، پسران همزمان با توپ سفید و قرمز تمرین می کنند.

هاكلي گفت: “همه بازيكنان اولويت شماره يك ما هستند و ما براي تأمين شرايط آموزشي مطلوب تر و همچنين محل اسكان بسيار نزديك با BCCI كار مي كنيم.”

هند و استرالیا قصد دارند در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش با یکدیگر روبرو شوند.

این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است جمعه در سیدنی آغاز شود. بعد از یک پا با یک توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند.

مدیر عامل موقت کالیفرنیا گفت: “من می خواهم از BCCI و همه بازیکنان بخاطر فداکاریشان در این تور و همه کارکنانی که در ماه های اخیر پشت صحنه کار کرده اند ، تشکر کنم.”

“این یک سریال فوق العاده مهم است و در مدت یک سال همه لذت زیادی را برای طرفداران کریکت به ارمغان می آورند.”

بالا رفته

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. این سریال از 27 نوامبر ساعت 8:00 (IST) به صورت زنده از کانال های سونی اسپورت پخش می شود.

استرالیا پس از تغییر سیستم امتیازدهی WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رتبه اول و هند در رتبه دوم قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله