یاسپر بومرا پس از “سری آ” – “میلان” مقابل “ناپولی” به سلامتی زلاتان ابراهیموویچ خوش آمد می گوید

زلاتان ابراهیموویچ پس از کشتن گل آفساید ناپولی واکنش نشان داد© خبرگزاری فرانسه


به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ هرگز پیر نشده است! این بازیکن 39 ساله که اکنون در آث میلان کار می کند ، روز دوشنبه به ایتالیایی ها کمک کرد تا اولین پیروزی خود در سری A مقابل ناپولی را طی 10 سال گذشته بدست آورند. او در برد 1-3 خارج از خانه ترمز کرد. سلام طرفداران در شبکه های اجتماعی ، سوئدی از هیچ کس و نه از جاسپر بومرا ستایش دریافت کرد. پیکر هندی در توییتر به استقبال مهاجم رفت و عکسی از او منتشر کرد. این عنوان ، “Just ImprovingIbra_official” بود.

بوق تجاری

تمرین سوئدی نتایج فصل را به 10 گل در لیگ داد ، اما او نتوانست تا پایان مسابقه باقی بماند و زیر فشار ماهیچه لنگ می زند.

او اولین گل خود را مقابل ناپولی به ثمر رساند ، ضربه سر این بازیکن در نتیجه پاس تئو هرناندز در نیمه اول بود. سپس در دقیقه 54 او یک زانو زد. اما 79 دقیقه بعد مجبور شد با مصدومیت از زمین خارج شود.

یک گل دیگر برای میلان توسط جنس پتر هاگ به ثمر رسید. در همین حال ، دریس مرتنز یک گل تک برای ناپولی به ثمر رساند. میزبانان همچنین یک نفر را در “Tiemue Bakayoka” از دست دادند که در نیمه دوم کارت قرمز دریافت کرد.

بالا رفته

لازم به ذکر است که ابراهیموویچ در هر شش بازی که در این فصل بازی کرده گلزنی کرده است. او به دلیل ویروس کرونا دو مسابقه را از دست داد.

این پیروزی به میلان کمک کرد تا در بالای جدول سری آ باقی بماند و در هشت مسابقه 20 امتیاز کسب کند. ساسولا در حال حاضر با 18 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و “رم” – سوم. یوونتوس قهرمان مدافع در جایگاه چهارم و اینتر اینتر میلان در جایگاه پنجم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله