گرفتن گواهینامه رانندگی پایه 3

متولی ارائه خدمات صدور گواهینامه در سیستم های مدیریت، خدمات، افراد و فرآیندها از سال 1376 در ایران و منطقه آسیای مرکزی است. آمریکا اعلام کرده این تحریمها در واکنش به دستگیری اخیر شماری از نمایندگان کنگره ونزوئلا وضع شده و شرکت مونسون نویگیشن که مالک نفتکش اوشن الگانس است و شرکت سرنیتی ماریتیم که مالک نفتکش لئون دیاس است را هدف میگیرد. سوالات فنی آیین نامه رانندگی معمولا به این شکل هستند که مثلا باید بدانید هر از چند کیلومتر یا هر از چند مدت باید آب رادیاتور یا مواردی از این دست را بررسی کنید. یا نوع دیگری از سوالات فنی آیین نامه اینست که وظیفه یک قطعه فنی از شما پرسیده می شود. در این قسمت چند نمونه سوال آیین نامه مهم با جواب را برای شما آورده ایم. ماده ۱۰۷- هيچكس حق ندارد بدون اجازه راهنمايي ورانندگي و پليس راه در علايم راهنمايي و رانندگي و ديگر وسايل تنظيم عبور و مرور وسايل نقليه تغييراتي بدهد و يا در متن آن تصرفاتي نمايد, مگر اشخاصي كه در دستورالعملهاي موضوع ماده ۹۷ اين آئين نامه مشخص شده اند. این شورا اواخر شهریور ۹۷ و با تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا از قیمتگذاری خودرو کنار گذاشته شد و در این مدت، سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار قیمتها را تعیین میکردند.

گواهینامه رانندگی

21 اردیبهشت 1331، بنا به تقاضای دکتر امینی وزیر اقتصاد ملی جلسه شورای عالی اتحادیه بازرگانان در این روز تشکیل و خبر آن 22 اردیبهشت در رسانه های وقت منتشر شد. 21 اردیبهشت 1392، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نحوه تخصیص ارز مرجع به کالاهای اساسی هیچ تغییری نکرده و پرداخت آن به کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد. اين لايحه، مشتمل بر 113 ماده بود كه در آن به مواردي چون وظايف سازمان بيمه هاي اجتماعي كارگران، موارد شمول قانون، ضرورت بيمه كردن كارگران، تشكيلات اداري و اركان مركزي سازمان، نحوه تعيين اعضا و وظايف آنها، تشكيلات مالي سازمان، مقررات مالي، كمك ها، مستمري ها، كمك هاي تعاوني، پيشگيري حوادث و بيماري ها و تخلفات اشاره شده است. 21 اردیبهشت 1339، لايحه قانوني بيمه هاي اجتماعي كارگران به تصویب رسید. تنها راه اینه که با مشکل و ترستان به شدت رو به رو شوید . تبصره 4 ـ کلیه گواهینامه های رانندگی با تراکتورهای زراعتی که تا تاریخ 24/11/1351 از طرف شهربانی صادر شده است همچنان معتبر میباشد.

گرفتن گواهینامه

 

1- هنگام توقف خودرو و یا در سرعت های بسیار پایین.

در گام بعدی برایتان وقتی تعیین میشود تا در آزمون نهایی که توسط یک افسر راهنمایی و رانندگی گرفته خواهد شد حضور یابید. 21اردیبهشت 1351، قیمت طلا از طرف بانک مرکزی هر کیلو 14600 تومان اعلام شد. ۷- دو چراغ راهنمایی الکتریکی یا مکانیکی با نور سفید یا زرد در طرفین جلو و دو تای دیگر از آن با رنگ قرمز در طرفین عقب برای اعلام قصد گردش به چپ یا به راست. 1- هنگام توقف خودرو و یا در سرعت های بسیار پایین. در برخی موارد دادگاه میتواند اشخاص مجرم را علاوهبر مجازاتهای اصلی جرمشان، به مجازاتهای دیگری نیز محکوم کند و یکی از این موارد ممنوعکردن آنها از رانندگی با وسیلهی نقلیهی موتوری میباشد. در این جلسه که عکسی از آن با حضور برخی از بازرگانان معروف آن موقع مثل حاج میرزا احمد تهرانی، اصغرزاده، اخوان و نیکروان به اتفاق دکتر امینی در رسانه ها به چاپ رسید گفته شد که باید اشکالات تجارت با آلمان برطرف شود. 21 اردیبهشت 1340، در جلسه هیات دولت افزایش حقوق فرهنگیان تصویب شد.

نکات مهم کتاب آیین نامه 

آیین نامه رانندگی

21 اردیبهشت 1343، سازمان مسکن وابسته به وزارت آبادانی و مسکن تشکیل شد. 21 اردیبهشت 1306، مصطفی قلی بیات به معاونت وزارت فوائد عامه تعیین شد. 21 اردیبهشت 1394، طبق اعلام غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی تمامی اقساط سررسید شده دارایی های ارزی ایران در قالب دور سوم آزادسازی دارایی های بلوکه شده واریز شد. در بخش تابلوها نکته ای که وجود دارد اینست که تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بسیار مهم است و شما باید مفهوم تمام تابلوها را بدانید چرا که حتما در آزمون آیین نامه از مفاهیم تابلو ها و علائم راهنمایی و رانندگی سوال می آید. معمولا آموزشگاههای رانندگی، پس از پایان جلسههای آموزش تئوری،یک آزمون داخلی (آزمون آیین نامه مقدماتی) از شما میگیرند تا اگر نیاز باشد برایتان باز هم کلاس آموزشی گذاشته شود. تبصره ۱ ـ محموله پس از بارگیری وسایط نقلیه باربری نباید از جلو کامیون بیش از پنجاه سانتیمتر و از عقب آن بیش از سه متر بیرون باشد. مربیان آموزشگاه های رانندگی پس از گذراندن دوره های تخصصی و آزمون، برای مربی گری انتخاب می شوند؛ اما اگر به هر دلیل احساس کردید با مربی تان راحت نیستید، تعارف نکنید و از آموزشگاه بخواهید مربی تان را عوض کند. فواصل آنها باید به قدری باشد که وسیلهی نقلیه سبقتگیرنده بتواند پس از سبقت برای ورود به مسیر اولیه به آسانی داخل این فواصل گردد.

https://www.driveing.ir/