“کریستال پالاس” با نتیجه 10 بر 5 “وست بروم” را شکست داد

لیگ برتر:

کریستال پالاس تیمی شد که یازدهم شد و در فاصله سه امتیاز از چهار امتیاز برتر قرار گرفت.© خبرگزاری فرانسه


ویلفرید زاها و کریستین بنتکه دو گل به ثمر رساندند که کریستال پالاس وست بروم را مجبور به پرداخت کارت قرمز متیو پریرا در نیمه اول مسابقه با نتیجه 5 بر 1 در هاوتورنز کرد. عقاب ها در هفته های اخیر برای دستیابی به گل تلاش می کردند ، اما زاها که از شکست های از دست رفته توسط برنلی و نیوکاسل به دلیل ویروس کرونا خلاص شد ، کاخ را به تیمی تبدیل کرده است که به مکان یازدهم منتقل شده و از چهار امتیاز برتر سه امتیاز کسب می کند. . در انتهای دیگر جدول ، هنگامی که شکست پیروز می شود ، وست بروم پشت برنلی فرو می رود و به قعر دوم می رسد. زاها یک ضربه فوری زد که هشت دقیقه بعد کاخ به گل برتری رسید ، وقتی Darnell Ferlong سایبان کم خود را به تور خود تبدیل کرد.

بوق تجاری

هنگامی که کانر گالاگر صلیب خود را به خانه منتقل کرد ، فارلونگ در نیمه ساعت صاف شد.

اما به معنای واقعی کلمه چهار دقیقه بعد بازی با قاطعیت به نفع تیم میهمان بدل شد که Prairie با برخورد به Patrick Van Anholt از زمین بازی اخراج شد.

زاها 10 دقیقه بعد در نیمه دوم وقتی که با درخشش از 16 متری دور شد ، برتری کاخ را بدست آورد.

بالا رفته

چهار دقیقه بعد ، بنتکه بازگشت خود را به ترکیب اصلی با گل اول از ماه ژوئیه جشن گرفت و به سمت دروازه اصلی ون آنهولت خم شد.

زاها در دقیقه 68 وقتی با چاقو پس از دویدن محکم Eberecze Eze به داخل محوطه جریمه ضربه کار را 4-1 کرد و Benteke با چرخاندن نشانگر و آوردن درایو با پای چپ خود از محوطه جریمه هشت دقیقه به وقت خود رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله